Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21288
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЯновська, Лариса Григорівна-
dc.date.accessioned2025-01-14T11:00:31Z-
dc.date.available2025-01-14T11:00:31Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationЯновська Л. Г. Активізація пізнавальної діяльності майбутніх учителів історії засобами інтерактивного навчання / Л. Г.Яновська // Управління та інновації в освіті : досвід, проблеми та перспективи : збірник матеріалів міжнар. наук.-практ. конф. (Одеса, 21-22 листоп 2024 р.). - Одеса : ПНПУ імені К. Д. Ушинського, 2024.- С.33-34uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21288-
dc.description.abstractВпровадження в практику освітньої реформи вищої школи пов’язане зі зміною освітньої парадигми, з переходом від культуроцентричної до антропоцентричної концепції освіти. Основна відмінність цієї концепції полягає в тому, що головним завданням освіти стає не передача соціокультурного досвіду від покоління до покоління, а формування гармонійно розвиненої, творчої особистості, спрямованої на реалізацію інтелектуальних та професійних компетентностей. У центрі освітнього процесу знаходиться суб’єкт, який активно діє й свідомо опановує основи міжкультурної, пізнавальної, соціальної компетенційuk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectантропоцентрична концепціяuk
dc.subjectкультуроцентричнаuk
dc.subjectпрофесійна компетентністьuk
dc.titleАктивізація пізнавальної діяльності майбутніх учителів історії засобами інтерактивного навчанняuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Світоглядні горизонти місії вчителя Нової української школи (2019)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
21.pdf267.24 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.