Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21218
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorФіліпчук, В.-
dc.date.accessioned2025-01-01T11:25:27Z-
dc.date.available2025-01-01T11:25:27Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationФіліпчук В. Педагогічні умови формування інтеркультурної компетентності майбутніх фахівців з міжнародної економіки у професійній підготовці / В. Філіпчук // Південноукраїнські наукові студії: збірник матеріалів Всеукр. наук.-практ. конф. студентів та молодих вчених (м. Одеса, 19-21 листопада 2024 р.) / за ред. д. філос . н., проф. Петінової О. Б. – Одеса : Університет Ушинського, 2024. – С.168-170.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21218-
dc.description.abstractМета дослідження: визначити методологічні підходи та педагогічні умови формування інтеркультурної компетентності майбутніх фахівців з міжнародної економіки у професійній підготовці. Об’єкт дослідження – професійна підготовка майбутніх фахівців з міжнародної економіки. Предмет дослідження – педагогічні умови та модель формування інтеркультурної компетентності майбутніх фахівців з міжнародної економіки у професійній підготовці. Гіпотеза дослідження: формування інтеркультурної компетентності майбутніх фахівців з міжнародної економіки у професійній підготовціuk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectпрофесійна компетенціяuk
dc.subjectінтеркультурна компетенціяuk
dc.subjectміжкультурна компетентністьuk
dc.subjectмайбутні фахівціuk
dc.titleПедагогічні умови формування інтеркультурної компетентності майбутніх фахівців з міжнародної економіки у професійній підготовціuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Південноукраїнські наукові студії (2024)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Filipchuk.pdf1.45 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.