Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20971
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorLongjie, Li-
dc.contributor.authorHrinchenko, Alla-
dc.date.accessioned2024-12-04T08:35:16Z-
dc.date.available2024-12-04T08:35:16Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationLi Longjie The role of associative thinking in the process of learning to play the piano /Longjie Li,Hrinchenko Alla//Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства. Матеріали і тези Х Міжнародної конференції молодих учених та студентів (Одеса 18-19 жовтня 2024 р.). ― Т.1. ― Одеса: ПНПУ імені К. Д. Ушинського, 2024. С.320-321uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20971-
dc.description.abstractThe article is devoted to the problem of education of associative and figurative thinking as the most important factor in improving the quality of professional training of a musician-performer, teacher-musician. The peculiarities of the functioning of associative thinking in the performance process of a pianist are determined. Methodical principles for activating associative thinking in the process of piano training have been developed.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»,uk
dc.subjectassociative thinkinguk
dc.subjectthinkinguk
dc.subjectpianistuk
dc.subjectpiano traininguk
dc.titleThe role of associative thinking in the process of learning to play the pianouk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства (2024) Т.1.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
114.pdf3.57 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.