Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20959
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorXin, Lin-
dc.date.accessioned2024-12-04T07:30:00Z-
dc.date.available2024-12-04T07:30:00Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationXin Lin Interpretive experience as the foundation of professional training for foundation of professional training for future piano teachers /Lin Xin //Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства. Матеріали і тези Х Міжнародної конференції молодих учених та студентів (Одеса 18-19 жовтня 2024 р.). ― Т.1. ― Одеса: ПНПУ імені К. Д. Ушинського, 2024. С.285-286uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20959-
dc.description.abstractInterpretive experience plays a crucial role in the professional training of future piano teachers, serving as the foundation upon which expressive and pedagogical skills are built. In music education, where technical proficiency and expressive depth must coexist, interpretive experience enables teachers to guide students beyond technical mastery into the realm of meaningful musical expression.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»,uk
dc.subjectpedagogical skillsuk
dc.subjectprofessional traininguk
dc.subjectpiano pedagogyuk
dc.subjectmusicuk
dc.titleInterpretive experience as the foundation of professional training for foundation of professional training for future piano teachersuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства (2024) Т.1.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
102.pdf3.57 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.