Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20926
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Бойко, Варвара | - |
dc.date.accessioned | 2024-11-27T10:57:11Z | - |
dc.date.available | 2024-11-27T10:57:11Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.citation | В.Бойко Музично - дидактична гра як засіб організації практичної роботи на уроках мистецтва у початковій школі / | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20926 | - |
dc.description.abstract | У статті розглянуто значення музично-дидактичних ігор в освітньому середовищі початкової школи. Представлено приклади ефективних музично-дидактичних ігор, що сприяють засвоєнню базових знань, умінь і навичок у галузі музичного мистецтва на рівні початкової освіти. Доведено, що використання музично-дидактичних ігор на уроках мистецтва у початковій школі сприяє розвитку основних музичних здібностей учнів | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського», | uk |
dc.subject | ігрова діяльність | uk |
dc.subject | музично-дидактичні ігри | uk |
dc.subject | початкова школа | uk |
dc.subject | уроки мистецтва | uk |
dc.title | Музично - дидактична гра як засіб організації практичної роботи на уроках мистецтва у початковій школі | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства (2024) Т.1. |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
95.pdf | 3.57 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.