Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20926
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБойко, Варвара-
dc.date.accessioned2024-11-27T10:57:11Z-
dc.date.available2024-11-27T10:57:11Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationВ.Бойко Музично - дидактична гра як засіб організації практичної роботи на уроках мистецтва у початковій школі /uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20926-
dc.description.abstractУ статті розглянуто значення музично-дидактичних ігор в освітньому середовищі початкової школи. Представлено приклади ефективних музично-дидактичних ігор, що сприяють засвоєнню базових знань, умінь і навичок у галузі музичного мистецтва на рівні початкової освіти. Доведено, що використання музично-дидактичних ігор на уроках мистецтва у початковій школі сприяє розвитку основних музичних здібностей учнівuk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»,uk
dc.subjectігрова діяльністьuk
dc.subjectмузично-дидактичні ігриuk
dc.subjectпочаткова школаuk
dc.subjectуроки мистецтваuk
dc.titleМузично - дидактична гра як засіб організації практичної роботи на уроках мистецтва у початковій школіuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства (2024) Т.1.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
95.pdf3.57 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.