Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20852
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКузнецова, Т. М.-
dc.date.accessioned2024-11-19T09:24:03Z-
dc.date.available2024-11-19T09:24:03Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationКузнецова Т. М. Особливості розвитку та інклюзивне навчання дітей з порушенням інтелекту / Т. М. Кузнецова // Педагогічний альманах «Актуальні проблеми дошкільної освіти: теорія та практика»: збірник матеріалів ІV Всеукраїнської конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених (5 листопада 2024 року). Одеса: Видавництво ТОВ «Лерадрук», 2024. Вип. ІV. С. 203-209uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20852-
dc.description.abstractДо кінця ХХ ст. у США, Великобританії, Швеції та ін- ших к раїнах с віту п ровідною с тратегією в о світі д ітей з о б- меженими можливостями здоров'я стає їх інтегроване на- вчання, яке реалізується через створення корекційних класів у ліцеях та компенсуючих груп у закладах дошкільної освіти. Комплектування подібних класів та груп, як показує практи- ка, веде до виключення дітей даної категорії з повноцінного соціального життя навчальних закладів, створює проблеми у формуванні конструктивних комунікативних відносин дітей із ООП з їхніми однолітками та дорослими.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherТОВ «Лерадрук»uk
dc.subjectдошкільна освітаuk
dc.subjectінклюзивна практикаuk
dc.subjectінтегрованне навчаняuk
dc.titleІнклюзивна практика у системі до- шкільної освітиuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Актуальні проблеми дошкільної освіти: теорія та практика (2024)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
31.pdf4.6 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.