Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20826
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКудрявцева, Олена Альбертівна-
dc.contributor.authorKudryavtseva, Olena Albertivna-
dc.contributor.authorІгнатьєва, А. І.-
dc.date.accessioned2024-11-14T14:23:51Z-
dc.date.available2024-11-14T14:23:51Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationКудрявцева О. А. Управлінський погляд на формування знань зі сталого розвитку старших дошкільників / О. А. Кудрявцева, А. І. Ігнатьєва // Педагогічний альманах «Актуальні проблеми дошкільної освіти: теорія та практика»: збірник матеріалів ІV Всеукраїнської конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених (5 листопада 2024 року). Одеса: Видавництво ТОВ «Лерадрук», 2024. Вип. ІV. С. 53-59uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20826-
dc.description.abstractКонцепція сталого розвитку набуває дедалі більшої ва- жливості в сучасному світі, оскільки суспільство стикається з численними екологічними, соціальними та економічними викликами. Формування знань і компетенцій у молоді щодо принципів сталого розвитку є важливим кроком на шляху до створення більш стійкого та справедливого світу.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherТОВ «Лерадрук»uk
dc.subjectстарший дошкільний вікuk
dc.subjectсталий розвитокuk
dc.subjectуправлінський поглядuk
dc.subjectформування знаньuk
dc.titleУправлінський погляд на формування знань зі сталого розвитку старших дошкільниківuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми дошкільної освіти: теорія та практика (2024)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
9.pdf4.6 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.