Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20787
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Твердохлібова, Яніна Миколаївна | - |
dc.contributor.author | Tverdokhlibova, Yanina Nikolaevna | - |
dc.date.accessioned | 2024-11-12T10:58:50Z | - |
dc.date.available | 2024-11-12T10:58:50Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.citation | Твердохлібова Я. Сучасний вимір завдань виховання толерантної ментальності вчителя художніх дисциплін в контексті педагогіки мистецтва // Eurointegration in art, science and education: experience, development perspectives: матеріали Міжнародної конференції. Klaipėda University, Lithuania, 08.03.2024. Pp. 303-306 | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20787 | - |
dc.description.abstract | На методологічних засадах кардіоцентризму, національно-культурних традицій, мистецтва в змісті тез розглядаються питання щодо формуванням толерантної ментальності майбутнього вчителя образотворчого мистецтва - національного образу особистості духовної культури в художній культурі. Обґрунтовується актуальність проблеми, що вимагає конкретизації завдань, змісту соціально-психологічних настанов, методів виховання особистості педагога-художника, виховання ментальної самосвідомості, життєвої позиції, духовності, самоствердження та національно-культурної ідентичності в полікультурному просторі. On the methodological basis of cardiocentrism, national cultural traditions, art, the content of theses examines issues related to the formation of a tolerant mentality of the future teacher of fine arts the national image of the personality of spiritual culture in artistic culture. The relevance of the problem, which requires the specification of tasks, the content of socio-psychological instructions, methods of education of the personality of the teacher-artist, education of mental self-awareness, life position, spirituality, self-affirmation and national-cultural identity in a multicultural space, is substantiated. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Klaipėda University | uk |
dc.subject | національна освіта | uk |
dc.subject | культура | uk |
dc.subject | національне мистецтво | uk |
dc.subject | виховання | uk |
dc.subject | ментальність | uk |
dc.subject | толерантність | uk |
dc.subject | освітній вектор | uk |
dc.subject | вчитель образотворчого мистецтва | uk |
dc.subject | нематеріальна культурна спадщина | uk |
dc.subject | national education | uk |
dc.subject | culture | uk |
dc.subject | national art | uk |
dc.subject | upbringing | uk |
dc.subject | mentality | uk |
dc.subject | tolerance | uk |
dc.subject | educational vector | uk |
dc.subject | art teacher | uk |
dc.subject | intangible cultural heritage | uk |
dc.title | Сучасний вимір завдань виховання толерантної ментальності вчителя художніх дисциплін в контексті педагогіки мистецтва | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Євроінтеграція в мистецтві, науці та освіті: досвід, перспективи розвитку |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
7.pdf | 12.09 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.