Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20772
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПетухова, Тетяна Анатоліївна-
dc.contributor.authorPetukhova, Tetіana Anatoliivna-
dc.date.accessioned2024-11-11T12:51:55Z-
dc.date.available2024-11-11T12:51:55Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationПетухова Т. А. Модель системи знань, умінь і якостей вчителя / Т. А. Петухова // Теорія та практика управління педагогічним процесом : матеріали VІ міжнародної науково-методичної конференції, присвяченої вшануванню пам’яті Полторака Валентина Семеновича, м. Одеса, 26-28 травня 2021 року / відп. за вип. А. В. Полторак – Одеса: Астропринт, 2021, С. 88-91uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20772-
dc.description.abstractУдосконалення системи освіти передбачає науково обґрунтоване управління навчальним процесом школи. У зв’язку з цим значно підвищуються вимоги до якості підготовки педагогічних кадрів, до цілеспрямованого формування в них системи знань, умінь, якостей, необхідних для здійснення професійної діяльності на рівні, відповідному соціальному замовленню суспільства. Оптимізація управління навчально-виховним процесом (НВП) педагогічних закладів потребує, в першу чергу, постановки стратегічної цілі, тобто розробки моделі вчителя.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherАстропринтuk
dc.subjectсистема знаньuk
dc.subjectсистема уміньuk
dc.subjectякості вчителяuk
dc.titleМодель системи знань, умінь і якостей вчителяuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Теорія та практика управління педагогічним процесом (2021)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
25.pdf844.12 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.