Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20772
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Петухова, Тетяна Анатоліївна | - |
dc.contributor.author | Petukhova, Tetіana Anatoliivna | - |
dc.date.accessioned | 2024-11-11T12:51:55Z | - |
dc.date.available | 2024-11-11T12:51:55Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.citation | Петухова Т. А. Модель системи знань, умінь і якостей вчителя / Т. А. Петухова // Теорія та практика управління педагогічним процесом : матеріали VІ міжнародної науково-методичної конференції, присвяченої вшануванню пам’яті Полторака Валентина Семеновича, м. Одеса, 26-28 травня 2021 року / відп. за вип. А. В. Полторак – Одеса: Астропринт, 2021, С. 88-91 | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20772 | - |
dc.description.abstract | Удосконалення системи освіти передбачає науково обґрунтоване управління навчальним процесом школи. У зв’язку з цим значно підвищуються вимоги до якості підготовки педагогічних кадрів, до цілеспрямованого формування в них системи знань, умінь, якостей, необхідних для здійснення професійної діяльності на рівні, відповідному соціальному замовленню суспільства. Оптимізація управління навчально-виховним процесом (НВП) педагогічних закладів потребує, в першу чергу, постановки стратегічної цілі, тобто розробки моделі вчителя. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Астропринт | uk |
dc.subject | система знань | uk |
dc.subject | система умінь | uk |
dc.subject | якості вчителя | uk |
dc.title | Модель системи знань, умінь і якостей вчителя | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Теорія та практика управління педагогічним процесом (2021) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
25.pdf | 844.12 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.