Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20767
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСуховірський, О. В.-
dc.date.accessioned2024-11-11T12:22:32Z-
dc.date.available2024-11-11T12:22:32Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationСуховірський О. В. Організація безпечного інформаційного середовища під час дистанційного навчання студентів другого (магістерського) рівня вищої освіти / О. В. Суховірський // Теорія та практика управління педагогічним процесом : матеріали VІ міжнародної науково-методичної конференції, присвяченої вшануванню пам’яті Полторака Валентина Семеновича, м. Одеса, 26-28 травня 2021 року / відп. за вип. А. В. Полторак – Одеса: Астропринт, 2021, С. 65-67uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20767-
dc.description.abstractДля забезпечення освітнього процесу створено велику кількість різноманітних електронних ресурсів. Частина педагогічних працівників використовувала їх і до початку пандемії. Втім, перехід до тривалого карантину значно активізував застосування цих засобів під час проведення навчальних занять. При цьому учасники освітнього процесу керуються різними критеріями для вибору програмних засобів та Інтернет-ресурсів. Як показує практика, ті засоби, які почали використовуватися для організації дистанційного навчання навесні 2020 року ставали панівними у відповідному закладі освіти на весь наступний рік. Це можна пояснити прискореними темпами адаптації освітян до нових умов, коли необхідність у опануванні новими засобами була визначальною. Надалі суттєвих потреб до розширення кола програмних засобів та ресурсів не виникало, оскільки початковий набір певною мірою забезпечував вимоги педагогів.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherАстропринтuk
dc.subjectдистанційне навчанняuk
dc.subjectінформаційне середовищеuk
dc.subjectбезпекаuk
dc.subjectінформаційно-комунікаційні технологіїuk
dc.titleОрганізація безпечного інформаційного середовища під час дистанційного навчання студентів другого (магістерського) рівня вищої освітиuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Теорія та практика управління педагогічним процесом (2021)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
18.pdf740.11 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.