Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20734
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГурко, Є. Ю.-
dc.date.accessioned2024-11-08T11:26:14Z-
dc.date.available2024-11-08T11:26:14Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationГурко Є. Ю. Реалізація ігрових технологій на уроках природничих дисциплін /Є.Ю.Гурко // Адаптаційні можливості дітей та молоді: збірник наукових праць ХV Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої 105-річчю з дня заснування кафедри фізичної реабілітації, біології і охорони здоров’я та 60-річчю створення лабораторії функціональної діагностики імені професора Т. М. Цонєвої Державного закладу «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» (Одеса, 19–20 вересня 2024 року, Ч. 2) / голов. ред. А. І. Босенко. Одеса: Університет Ушинського, 2024. С. 325-329.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20734-
dc.description.abstractУ статті аналізується застосування ігрових технологій, а також їх педагогічні здібності на уроках природничих дисциплін. Показано, що спектр завдань, які вирішуються за допомогою гейміфікації освітнього процесу, досить широкий: від залучення учнів до пізнавальної діяльності до створення середовища для дітей особливими освітніми потребами.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectігрові технологіїuk
dc.subjectрейтингова системаuk
dc.subjectгейміфікаціяuk
dc.subjectпізнавальна активністьuk
dc.subjectадаптація учнівuk
dc.titleРеалізація ігрових технологій на уроках природничих дисциплінuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Адаптаційні можливості дітей та молоді (2024)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
3.pdf4.17 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.