Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2068
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorGaleta, Yaroslav Volodymyrovych-
dc.contributor.authorГалета, Ярослав Володимирович-
dc.date.accessioned2019-04-09T07:50:35Z-
dc.date.available2019-04-09T07:50:35Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationGaletaY. Issues of training mathematics teachers presented in psychopedagogical research works / YA. V. Haleta // Наука і освіта : наук.-практ. журнал . – 2016. – № 12. – С. 33–37.uk
dc.identifier.issn2311-8466-
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2068-
dc.description.abstractThe author has considered research works and publications on the problems of professional training of Mathematics teachers and approaches to solving them. The formation of Mathematics teacher’s methodical and information culture has been covered. A number of contradictions characterising the level of subject-related and pedagogical training of future Mathematics teachers have been considered.У статті розглянуті дослідження та публікації з проблеми професійної підготовки майбутніх учителів математики та підходи до розв’язання відповідних завдань. Зазначено, що професійна підготовка є системним, багатоплановим та багатогранним явищем, що має певний зміст і структуру. На основі наукового дослідження С. М. Рибак визначено суперечності методологічного, дидактичного і конструктивного характеру у підготовці учителів фізикоматематичного циклу. Висвітлено проблему формування методичної та інформаційної культури вчителя математики на засадах концепції неперервної методичної підготовки вчителя математики та здійснення міжпредметних зв’язків у процесі методичної підготовки майбутніх учителів математики. Розглянуто ряд суперечностей, що характеризують рівень предметної та педагогічної підготовки вчителя математики, а саме: між змістом навчально-методичного забезпечення освіти та об’єктивною необхідністю наявності цілісної дидактичної системи викладання дисципліни в педагогічному закладі; між рівнем розвитку теоретичних положень психології та педагогіки, практичною значущістю предметного змісту та уніфікованістю, вузькою спрямованістю методики викладання навчальної дисципліни у виші; між орієнтацією на побудову змісту предметної освіти на основі її специфіки та необхідністю врахування психологічних характеристик сенсорно-перцептивних процесів адекватного сприйняття математичного змісту студентами. В результаті аналізу наукової літератури виділено підходи до розв’язання завдань професійної підготовки майбутнього вчителя математики: концепція підготовки фахівця, яка ґрунтується на формуванні професійної культури (О. П. Томащук), концепція професійно-педагогічної спрямованості математичної підготовки студентів (О. Г. Мордкович), система неперервної методичної підготовки, зорієнтованої на формування математичної культури вчителя математики (Н. Я. Віленкін).uk
dc.language.isoenuk
dc.publisherПівденноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectproblems of training future Mathematics teachersuk
dc.subjectsubject-related and pedagogical training of Mathematics teachersuk
dc.subjectprofessional orientatiouk
dc.subjectпроблеми професійної підготовки майбутніх вчителів математикиuk
dc.subjectпредметна і педагогічна підготовки вчителя математикиuk
dc.subjectпрофесійна спрямованістьuk
dc.titleIssues of training mathematics teachers presented in psychopedagogical research worksuk
dc.title.alternativeПроблеми професійної підготовки вчителя математики у психолого-педагогічних дослідженняхuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2016

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Yaroslav Galeta.pdf267.89 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.