Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20653
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБалим, О. А.-
dc.date.accessioned2024-10-30T10:07:14Z-
dc.date.available2024-10-30T10:07:14Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationБалим О.А.Ігрові та корекційні аспекти уроків ЛФК та ритміки для дітей з інтелектуальними порушенням /О.А.Балим//Адаптаційні можливості дітей та молоді: збірник наукових праць ХV Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої 105-річчю з дня заснування кафедри фізичної реабілітації, біології і охорони здоров’я та 60-річчю створення лабораторії функціональної діагностики імені професора Т. М. Цонєвої Державного закладу «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» (Одеса, 19–20 вересня 2024 року, Ч. 2) / голов. ред. А. І. Босенко. Одеса: Університет Ушинського, 2024.С.48-54uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20653-
dc.description.abstractСтаття розкриває сутність цілеспрямованої корекційної роботи в закладі де проводиться протягом усього навчально-виховного процесу заняття ЛФК та ритміки. Викладання ЛФК і ритміки зумовлено необхідністю здійснення корекції недоліків фізичного й психічного розвитку дітей засобами фізичних вправ і музично-ритмічної діяльності. Корекційні заняття з ЛФК і ритміки мають свою специфіку, зумовлену особливостями їх розвитку.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»,uk
dc.subjectдіти з порушенням інтелектуuk
dc.subjectфізичний розвитокuk
dc.subjectкорекціяuk
dc.subjectрухова діяльністьuk
dc.titleІгрові та корекційні аспекти уроків ЛФК та ритміки для дітей з інтелектуальними порушеннямuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Адаптаційні можливості дітей та молоді (2024)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
6.pdf3.6 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.