Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20602
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorДекіна, О.-
dc.date.accessioned2024-10-24T13:51:30Z-
dc.date.available2024-10-24T13:51:30Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationДекіна О. Інноваційні методики та технології у розвитку мовлення дітей старшого дошкільного віку / О. Декіна // Сучасні освітні технології у підготовці майбутніх фахівців дошкільної освіти: зб. наукових праць за матеріалами І Всеукраїнської науково-практичної конференції, м. Одеса, 25 жовтня 2024 р. / за ред. Л. Березовської. Івано-Франківськ : НАІР, 2024. С. 64-67uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20602-
dc.description.abstractПроблема розвитку мовлення у дітей старшого дошкільного віку є однією з центральних у сучасній педагогіці та психології, особливо в контексті дошкільної освіти. Важливість раннього розвитку мовленнєвих навичок є очевидною, оскільки вони відіграють вирішальну роль у когнітивному, соціальному та емоційному розвитку дитини. Мовленнєвий розвиток дітей впливає на їхню здатність до соціальної адаптації, формування національної та культурної ідентичності, а також закладає основу для успішного навчання в майбутньому. В умовах сучасного інформаційного суспільства, де технології дедалі більше проникають у всі сфери життя, з’являється необхідність адаптувати підходи до навчання мовлення, використовуючи інноваційні методи.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectстарший дошкільний вікuk
dc.subjectрозвиток мовленняuk
dc.subjectінноваціїuk
dc.titleІнноваційні методики та технології у розвитку мовлення дітей старшого дошкільного вікуuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Сучасні освітні технології у підготовці майбутніх фахівців дошкільної освіти (2024)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
13.pdf2.66 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.