Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20428
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШмаленко, Ю.О.-
dc.contributor.authorДенисенко, Анжела Олександрівна-
dc.contributor.authorDenysenko, Angela Oleksandrivna-
dc.date.accessioned2024-10-17T11:23:24Z-
dc.date.available2024-10-17T11:23:24Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationШмаленко Ю.О.Вплив тривожності на міжособистісні відносини школярів молодшого підліткового віку /Ю.О.Шмаленко,А.О.Денисенко// Актуальні проблеми практичної психології : збірн. наук. праць Міжнародн. наук.-практич. інтернет конф. (17 трав. 2024 р., м. Одеса). - Одеса, 2024. - С.349-351uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20428-
dc.description.abstractПротягом тисячоліть феномен тривоги залишався в центрі у психологічних дослідженнях. Зараз у всьому світі спостерігається помітний сплеск тривоги та пов’язаних із нею розладів. Згідно з американськими дослідженнями, приблизно кожен сьомий американець хоча б раз у житті стикався з тією чи іншою формою тривожного розладу, що перевершує навіть депресію за поширеністю. Глобалізація та цифровізація суспільства, здається, посилюють, а не пом’якшують цю тенденціюuk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»,uk
dc.subjectфеномен тривогиuk
dc.subjectтривогаuk
dc.subjectглобалізація та цифровізація суспільстваuk
dc.subjectтривожністьuk
dc.titleВплив тривожності на міжособистісні відносини школярів молодшого підліткового вікуuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми практичної психології (2024)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
101.pdf4.26 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.