Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/20390
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЗадоріна, Ольга-
dc.contributor.authorМітельман, І. Мю-
dc.contributor.authorМоторіна, Валентина Григорівна-
dc.contributor.authorMotorina, Valentyna Hryhorivna-
dc.contributor.authorПапач, Ольга Іванівна-
dc.contributor.authorPapach, Olha Ivanivna-
dc.date.accessioned2024-10-11T07:42:18Z-
dc.date.available2024-10-11T07:42:18Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationЗадоріна О.М.Скаффолдинг як інструмент випереджального навчання розв’язування ускладнених геометричних задач методом координат та його дидактико-методичного супроводу / О.М. Задоріна, І. М. Мітельман, В. Г. Моторіна , О. І. Папач // Інноваційна педагогіка: науковий журнал. - 2024. Вип. 74. - С. 33–46uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/20390-
dc.description.abstractСтаттю присвячено особливостям і перспективам використання стратегії скаффолдингу (англ. scaffolding – будівельні риштування) для вирішення комплексних проблем навчання математики в умовах Нової української школи й поступового переходу до профільної старшої школи, роботи з учнями з підвищеними математичними потребами, підготовки вчителя математики в педагогічних університетах та післядипломної (неперервної) освіти вчителів. Автори доводять ефективність цього інструменту в сфері педагогіки математики з урахуванням сучасних підходів до структури фахових компетентностей учителя, до формування їх прототипів у студентів-математиків, а також і вимог щодо фундаменталізації та професіоналізації освіти. У роботі розглядається можливість інтеграції методів Case study й скаффолдингу, координація їхніх операційних компонентів, визначаються фактори синергії та взаємозбагачення цих освітніх технологій. В основі дослідження лежать ідеї створення продуктивних згорнутих асоціацій та згорнутих структур мислення, розвивальної наступності, формувальної задачної природи цілісності навчально-математичної діяльності, синхронізації зон найближчого математичного розвитку різних категорій здобувачів освіти (неперервної освіти) й відповідних зон предметно-методичного компетентнісного розвитку вчителя / майбутнього вчителя. The article is devoted to the specifics and perspectives of using the scaffolding strategy to solve complicated problems of teaching mathematics in the New Ukrainian School and the staged transition to a profile high school, work with students with higher maths requirements, preparation of mathematics teachers in pedagogical universities and postgraduate (in-service) education of teachers. The authors demonstrate the effectiveness of this tool in the field of mathematics pedagogy, in line with current approaches to the structure of teacher professional competences, the formation of their prototypes for mathematics students, and also the necessity of fundamentalization and professionalisation in education. The paper considers the possibility of integrating Case study and scaffolding methods, coordination of their operational components, and identifies the factors of synergy and mutual enrichment of such educational technologies. The study is based on the ideas of creating productive convoluted associations and convoluted structures of thinking, developing continuity, formative task nature of the integrity of educational and mathematical activity, synchronisation of zones of the nearest mathematical development of different categories of applicants for education (in-service education) and the corresponding zones of subjectmethodological competence development of the teacher / future teacheruk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПричорноморський науково-дослідний інститут економіки та інноваційuk
dc.subjectскаффолдингuk
dc.subjectкейс-методuk
dc.subjectпідвищення кваліфікації вчителів математикиuk
dc.subjectпідготовка майбутніх учителівuk
dc.subjectметодика навчання математикиuk
dc.subjectфундаменталізація змісту освітиuk
dc.subjectпрофілізація в Новій українській школіuk
dc.subjectвипереджальне навчанняuk
dc.subjectметод координатuk
dc.subjectускладнені задачі з геометріїuk
dc.subjectscaffoldinguk
dc.subjectCase study methoduk
dc.subjectprofessional development of maths teachersuk
dc.subjecttraining of future teachersuk
dc.subjectmathematics teaching methodologyuk
dc.subjectfundamentalization of education contentuk
dc.subjectaccelerated learning, advanced geometric problemsuk
dc.subjectcoordinate methoduk
dc.subjectprofiling at the New Ukrainian Schooluk
dc.titleСкаффолдинг як інструмент випереджального навчання розв’язування ускладнених геометричних задач методом координат та його дидактико-методичного супроводуuk
dc.title.alternativeScaffolding as a tool for accelerated learning to solve advanced geometric problems by the coordinate method and its didactic and methodical supportuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Кафедра математики і методики її навчання

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Scaffolding as a tool.pdf495.75 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.