Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/20385
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПапач, Ольга Іванівна-
dc.contributor.authorPapach, Olha Ivanivna-
dc.contributor.authorГорожанкина, Оксана Юрьевна-
dc.contributor.authorГорожанкіна, Оксана Юріївна-
dc.contributor.authorРізак, Галина Вікторівна-
dc.date.accessioned2024-10-10T10:08:39Z-
dc.date.available2024-10-10T10:08:39Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationПапач О. Аналіз ролі штучного інтелекту у впровадженні диференційованого підходу до навчання / О. І. Папач, Горожанкіна О. Ю, Різак Г. // Педагогічна академія: наукові записки. - 2024. - № 10. - С. 1-26.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/20385-
dc.description.abstractУ статті висвітлено можливості застосування штучного інтелекту в освітньому процесі для побудови адаптивної моделі навчання для кожного здобувача освіти. Досліджено, як технології штучного інтелекту покращують персоналізоване навчання, задовольняють індивідуальні навчальні потреби та забезпечують зворотний зв’язок у реальному часі. Крім цього, в статті проаналізовано перспективи, виклики та можливості майбутнього розвитку цієї галузі. У дослідженні представлено сучасний огляд застосування штучного інтелекту в освіті через машинне навчання, програми оброблення природної мови, інтелектуальні навчальні системи та адаптацію освітнього контенту. У статті оцінено такі технології з точки зору їх впливу на диференціацію навчання та наслідки для учасників освітнього процесу. На основі проведеного дослідження виявлено, що впровадження штучного інтелекту покращує освітній процес завдяки персоналізації та наданню зворотного зв’язку на різних етапах навчання. Незважаючи на переваги, існують проблеми, що заслуговують на увагу, зокрема: упередженість алгоритмів, питання конфіденційності даних, високі витрати на впровадження технологій штучного інтелекту. The article highlights the possibilities of using artificial intelligence in the educational process to build an adaptive learning model for each student. It is investigated how artificial intelligence technologies improve personalized learning, meet individual learning needs, and provide real-time feedback. In addition, the article analyzes the prospects, challenges, and opportunities for the future development of this industry. The study provides an up-to-date overview of the application of artificial intelligence in education through machine learning, natural language processing programs, intelligent learning systems, and adaptation of educational content. The article assesses these technologies in terms of their impact on the differentiation of learning and the consequences for participants in the educational process. Based on the study, it is found that the introduction of artificial intelligence improves the educational process through personalization and feedback at different stages of learning. Despite the advantages, there are problems that deserve attention, in particular: algorithmic bias, data privacy issues, and high costs of implementing artificial intelligence technologies.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherГО «Інститут стратегій інноваційного розвитку і трансферу знань»uk
dc.subjectперсоналізоване навчанняuk
dc.subjectмашинне навчанняuk
dc.subjectкогнітивні стратегіїuk
dc.subjectосвітні технологіїuk
dc.subjectадаптивні системиuk
dc.subjectpersonalized learning,uk
dc.subjectmachine learninguk
dc.subjectcognitive strategiesuk
dc.subjecteducational technologiesuk
dc.subjectadaptive systemsuk
dc.titleАналіз ролі штучного інтелекту у впровадженні диференційованого підходу до навчанняuk
dc.title.alternativeAnalyzing the Role of Artificial Intelligence in Implementing a Differentiated Approach to Educationuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Кафедра математики і методики її навчання

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Analyzing the Role of Artificial.pdf538.61 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.