Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20292
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Горіна, Жанна Дмитрівна | - |
dc.contributor.author | Horina, Zhanna Dmytriivna | - |
dc.date.accessioned | 2024-09-24T11:08:32Z | - |
dc.date.available | 2024-09-24T11:08:32Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.citation | Горіна Ж. Д. Методична презентація креолізованих текстів реклами на освітньому web-порталі / Ж. Д. Горіна // Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі : матеріали ІІІ Міжнародного Конгресу (м. Одеса, 18-21 травня 2017 р.) / Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського. – Одеса: Видавничий дім «Гельветика», 2017. – С. 506-507. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20292 | - |
dc.description.abstract | Сучасне людстство живе в епоху суцільної глобалізації, а зі збільшенням обсягу інформації пов’язане виникнення явища, яке отримало назву «масова комунікація», що протягом доволі тривалого часу є об’єктом прискіпливої уваги дослідників різноманітних наукових напрямів: комунікативна лінгвістика, соціологія комунікації, прагмалінгводидактика, прикладна лінгвістика і психологія, інформатика тощо. Означені проблеми вирішують у межах відносно нової української педагогічної парадигми – медіаосвіти, як наукового напряму дидактики, основними завданнями якої є «підготовка нового покоління до життя в сучасних інформаційних умовах, до сприйняття й розуміння різної інформації, усвідомлення наслідків її впливу на психіку т. ін.». Як було доведено науковцями (О. Волошенюк, В. Іванов, Н. Зражевська, Н. Кириллова, Л. Найдьонова, Г. Онкович, Б. Потятинник, О. Федоров, Ю. Чернявська), медіаосвіта, не виявляючи виразної професійної спрямованості, зазвичай інтегрована в різні сфери освітньої діяльності, а зручним механізмом формування медіакультури і медіакомпетентності особистості, як наслідку запровадження медіаосвіти, виступають різноматнітні медіатексти. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Видавничий дім «Гельветика» | uk |
dc.subject | медіатекст | uk |
dc.subject | масова комунікація | uk |
dc.subject | презентація креолізованих текстів | uk |
dc.subject | медіакомпетентість особистості | uk |
dc.title | Методична презентація креолізованих текстів реклами на освітньому web-порталі | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі (2017) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Horina.pdf | 7.94 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.