Please use this identifier to cite or link to this item:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/20262
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Санніков, Олександр Ілліч | - |
dc.contributor.author | Sannikov, Оlexander Ilyich | - |
dc.date.accessioned | 2024-09-20T11:13:28Z | - |
dc.date.available | 2024-09-20T11:13:28Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.citation | Санніков О. І. Концептуальне моделювання професіоналізму майбутніх психологів / О. І. Санніков // Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі : матеріали ІІІ Міжнародного Конгресу (м. Одеса, 18-21 травня 2017 р.) / Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського. – Одеса: Видавничий дім «Гельветика», 2017. – С. 488-489. | uk |
dc.identifier.uri | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/20262 | - |
dc.description.abstract | У найбільш загальному вигляді професійне навчання студента-психолога розглядається як процес керування навчальною діяльністю, що спрямована на оволодіння необхідними знаннями, уміннями, навичками, на розвиток особистості майбутнього професіонала, професіоналізації в цілому [1]. Професіоналізація розглядається в сучасній психології праці як процес і результат входження людини в професію, оволодіння конкретним видом професійної діяльності та, як наслідок, придбання необхідних професійних якостей (знань, умінь і навичок, професійної самосвідомості, професійних цінностей, професійної мотивації тощо) – становлення професіоналізму [2]. Професіоналізація супроводжується змінами, що відбуваються в особистості професіонала – розвитком його індивідних, суб'єктних і особистісних якостей, формуванням індивідуальності (стратегії освоєння й реалізації функцій, стиль професійної діяльності тощо). Для більшості професій професіоналізація, так само як і розвиток особистості майбутнього фахівця, починається у вузі в процесі одержання професійної освіти, а також інших видів професійної підготовки (проходження практики, участь у тренінгах, спеціалізованих майстер-класах тощо). Метою й результатом професіоналізації психолога є становлення професіоналізму. Професіоналізм – це особлива властивість особистості професіонала, що забезпечує ефективний, систематичний і надійний розв'язок складних психологічних завдань діяльності в найрізноманітніших умовах і організаційних середовищах (в закладах освіти, у бізнесі, армії, органах правопорядку тощо). Поняття «професіоналізм» відбиває ступінь оволодіння особистістю змістом професійної діяльності, її психологічною структурою й функціями. Вона повинна відповідати етичним і нормативним вимогам, що пред’являються до сучасного психолога, вимогам посадових позицій і враховувати специфіку роботи, що виконується. Професіоналізм розглядається як одна з інтегральних характеристик особистості психолога, що виявляється в консультативній взаємодії, у професійному спілкуванні, в діяльності, в прийнятті рішень. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Видавничий дім «Гельветика» | uk |
dc.subject | керування навчальною діяльністю | uk |
dc.subject | копінг-риса | uk |
dc.subject | системна інтегральна системність | uk |
dc.title | Концептуальне моделювання професіоналізму майбутніх психологів | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі (2017) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Sannikov,.pdf | 7.94 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.