Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20254
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Світлик, М. Д. | - |
dc.date.accessioned | 2024-09-20T09:11:44Z | - |
dc.date.available | 2024-09-20T09:11:44Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.citation | Світлик М. Д. Гейміфікація освітнього простору: переваги та недоліки (на прикладі платформи Kahoot!) / М. Д. Світлик // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. № 2 (147). Одеса, 2024. С. 108-115. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20254 | - |
dc.description.abstract | Стаття присвячена дослідженню гейміфікації та її ролі в освітньому процесі. Зокрема, йдеться про використання креативних ігор із метою підвищення мотивації студентів та їхньої залученості у навчальний процес. З’ясовано, що сучасні технології уможливили застосування різноманітних ігрових платформ в українському освітньому просторі, що особливо важливо в кризові періоди – під час епідемії COVID-19 та з початком повномасштабного вторгнення росії, коли заклади освіти були змушені працювати дистанційно. Представлено погляди дослідників на гейміфікацію, подано її визначення та мотиваційне підґрунтя. Зокрема, йдеться про теорію самовизначення, відповідно до якої людина має три базові потреби – автономії, компетентності та спорідненості. Окрему увагу приділено стану потоку, в якому перебувають гравці, та описано, як його досягти. Окрім цього, у статті йдеться про систему винагороди в освітньому середовищі та її переваги й недоліки. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» | uk |
dc.subject | гейміфікація | uk |
dc.subject | освітній простір | uk |
dc.subject | викладання мов | uk |
dc.subject | інтерактивне навчання | uk |
dc.subject | Kahoot! | uk |
dc.title | Гейміфікація освітнього простору: переваги та недоліки (на прикладі платформи Kahoot!) | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | 2024 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
18.pdf | 291.4 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.