Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20253
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРудічєва, Н. К.-
dc.date.accessioned2024-09-19T11:28:41Z-
dc.date.available2024-09-19T11:28:41Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationРудічєва Н. К. Методологічні засади формування аксіологічної компетентності учнів молодшого шкільного віку / Н. К. Рудічєва // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. № 2 (147). Одеса, 2024. С. 99-107.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20253-
dc.description.abstractУ статті розкрито актуальність реалізації системно-синергетичного підходу у формуванні аксіологічної компетентності учнів молодшого шкільного віку. На основі проведеного аналізу досліджуваної проблеми встановлено, що питанням системно-синергетичного підходу в освітньому процесі приділено достатньо наукових праць, але водночас відсутні дослідження реалізації системно- синергетичного підходу в освітньому процесі початкової школи.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectаксіологічна компетентністьuk
dc.subjectучні молодшого шкільного вікуuk
dc.subjectсинергетичний підхідuk
dc.subjectсистемний підхідuk
dc.titleМетодологічні засади формування аксіологічної компетентності учнів молодшого шкільного вікуuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:2024

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
17.pdf310.82 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.