Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20253Повний запис метаданих
| Поле DC | Значення | Мова |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Рудічєва, Н. К. | - |
| dc.date.accessioned | 2024-09-19T11:28:41Z | - |
| dc.date.available | 2024-09-19T11:28:41Z | - |
| dc.date.issued | 2024 | - |
| dc.identifier.citation | Рудічєва Н. К. Методологічні засади формування аксіологічної компетентності учнів молодшого шкільного віку / Н. К. Рудічєва // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. № 2 (147). Одеса, 2024. С. 99-107. | uk |
| dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20253 | - |
| dc.description.abstract | У статті розкрито актуальність реалізації системно-синергетичного підходу у формуванні аксіологічної компетентності учнів молодшого шкільного віку. На основі проведеного аналізу досліджуваної проблеми встановлено, що питанням системно-синергетичного підходу в освітньому процесі приділено достатньо наукових праць, але водночас відсутні дослідження реалізації системно- синергетичного підходу в освітньому процесі початкової школи. | uk |
| dc.language.iso | other | uk |
| dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» | uk |
| dc.subject | аксіологічна компетентність | uk |
| dc.subject | учні молодшого шкільного віку | uk |
| dc.subject | синергетичний підхід | uk |
| dc.subject | системний підхід | uk |
| dc.title | Методологічні засади формування аксіологічної компетентності учнів молодшого шкільного віку | uk |
| dc.type | Article | uk |
| Розташовується у зібраннях: | 2024 | |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| 17.pdf | 310.82 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.