Please use this identifier to cite or link to this item:
                
    
    http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20223| Title: | Фізична компетентність китайських учнів 8–9 класів щодо грамотності у фізичній культурі і спорті | 
| Authors: | Трачук, С. В. Дєдух, М. О. Воробйов, М. І. Голуб, В. А. Чень Ханьлінь  | 
| Keywords: | фізична культура спорт учні компетентність грамотність фізична підготовленість  | 
| Issue Date: | 2024 | 
| Publisher: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» | 
| Citation: | Трачук С. В. Фізична компетентність китайських учнів 8–9 класів щодо грамотності у фізичній культурі і спорті / С. В. Трачук, М. О. Дєдух, М. І. Воробйов, В. А. Голуб, Чень Ханьлінь// Olympicus : науковий журнал. – 2024. – № 2. – С. 199-205. | 
| Abstract: | Аналіз проблемного поля дав зрозуміти про важливість упровадження вдосконалених шкільних програм фізичного виховання для забезпечення здорового зростання і благополуччя китайських дітей шкільного віку. Оцінювання грамотності у фізичній культурі відбувається відповідно до підходів, які пропонують різні організації національного рівня чи наукові школи. Грамотність вивчають з різною метою, зокрема: щоб ліпше зрозуміти, як діти та молодь, батьки та викладачі розуміють цей феномен; для розуміння рівня грамотності населення, загальних тенденцій та проблем, а також запитів людей, виявлення найкращих практик та освітніх програм; для оцінювання ефективності навчальних програм у кількісному екві- валенті; для відслідковування прогресу. Актуальність теми наголошує на потребі трансфор- мації наявної навчальної програми з фізкультури з акцентом на збільшення часу на помірну та високу рухову активність в освітньому середовищі в школі; створення внутрішньошкіль- них можливостей для того, щоб учні брали участь у фізичній активності. Саме оцінювання грамотності у фізичній культурі є важливим підходом до зіставлення результатів на націо- нальному рівні. | 
| URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20223 | 
| Appears in Collections: | 2024 | 
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.