Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19886
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБілик, Ю.-
dc.date.accessioned2024-08-05T10:28:04Z-
dc.date.available2024-08-05T10:28:04Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationБілик Ю. Дослідження мотивації майбутніх учителів початкових класів до організації дистанційного навчання в умовах воєнного стану / Ю. Білик // Наука і освітa : наук.-практ. журнал. – 2023. – № 4. – С. 3-9.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19886-
dc.description.abstractВпровадження дистанційного навчання внаслідок надзвичайних ситуацій (пандемія коронавірусу в світі, введення воєнного стану в Україні) зазнає чимало труднощів: технічних, організаційних, мотиваційних тощо. Мотивація до навчальної діяльності є важливим чинником успішності й професійного становлення особистості. Спонукати учнів до активної участі в освітньому процесі під час дистанційного навчання, як рівнозначного традиційному, може лише вмотивований і зацікавлений у власній діяльності вчитель. Особливо важливою мотивація є у навчанні молодших школярів, які саме перебувають в активній фазі розвитку когнітивної й мотиваційної сфер. Це зумовлює потребу у дослідженнях, що стосуються шляхів формування позитивного ставлення до дистанційного навчання в учителів початкових класів та підвищення мотивації до організації дистанційного навчання в студентів педагогічних спеціальностей. Статтю присвячено дослідженню ставлення до дистанційного навчання майбутніх учителів початкових класів. Описано сутність, структуру, чинники та види мотивації, обґрунтовано її важливість у професійному становленні майбутніх педагогів. Описано результати дослідження мотивації до дистанційного навчання студентів спеціальності «Початкова освіта» Комунального закладу вищої освіти «Барський гуманітарно-педагогічний коледж імені Михайла Грушевського» з використанням анкетування. Опитування продемонструвало три рівні ставлення до дистанційного навчання: позитивне (20,3% опитаних), нейтральне (75,7% респондентів), негативне (4,1% студентів). Проаналізовано, узагальнено та графічно представлено результати анкетування. Сформульовано рекомендації щодо підвищення рівня вмотивованості до дистанційного навчання у здобувачів освіти педагогічних закладів вищої освіти, реалізація яких сприятиме збільшенню зацікавленості майбутніх учителів початкових класів у використанні дистанційних технологій та формуванню позитивного ставлення до дистанційного навчання.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectдистанційне навчанняuk
dc.subjectмотиваціяuk
dc.subjectпочаткова школаuk
dc.subjectмайбутні учителі початкових класівuk
dc.titleДослідження мотивації майбутніх учителів початкових класів до організації дистанційного навчання в умовах воєнного стануuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2023

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
1.pdf406.84 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.