Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1987
Назва: Методичні рекомендації до розвитку діалогового мовлення іноземних студентів при вивченні навчальної дисципліни «Українська мова» (ІІ рівень навчання)
Інші назви: Methodical recommendations for the development of the dialogue of foreign students in studying the discipline "Ukrainian language" (II level of education)
Автори: Фоміна, Інесса Леонідівна
Fomina, Inessa Leonidivna
Ключові слова: методичні рекомендації
допомога іноземним студентам
практичне оволодіння українською мовою
methodological recommendations
to help foreign students
practical mastery of the Ukrainian language
Дата публікації: 2015
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Фоміна І. Л. Методичні рекомендації для розвитку діалогового мовлення іноземних студентів при вивченні навчальної дисципліни "українська мова" : (2 рівень навчання) / І. Л. Фоміна; Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського; Каф. заг. дисциплін та мовної підготовки. – Одеса, 2015. – 65 с.
Короткий огляд (реферат): Пропоновані методичні рекомендації ставлять за мету допомогти іноземним студентам відчувати потребу в практичному оволодінні українською мовою як засобом спілкування. Зміст методичних рекомендацій відповідає вимогам до рівня й вміння іноземного студента орієнтуватися та реалізувати необхідні комунікативні й мовленнєві спілкування в межах актуальної для другого рівня тематики. Вправи та завдання кожного заняття спрямовані на вдосконалення усного та писемного мовлення іноземних студентів другого рівня навчання, розширення їхнього словникового запасу. The proposed methodological recommendations aim to help foreign students feel the need for practical mastery of the Ukrainian language as a means of communication. The content of the methodological recommendations meets the requirements for the level and ability of the foreign student to navigate and implement the necessary communication and speech communication within the relevant topics for the second level. The exercises and tasks of each class are aimed at improving oral and written broadcasting of foreign students of the second level of education, expanding their vocabulary.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1987
Розташовується у зібраннях:Підготовче відділення

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
НАВ. ПОС. Метод. рекомендації.pdf504.31 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.