Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19873
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorТрускавецька, І.-
dc.date.accessioned2024-08-05T08:18:57Z-
dc.date.available2024-08-05T08:18:57Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationТрускавецька І. Технології змішаного навчання як інноваційна форма організації готовності майбутніх учителів біології та основ здоров’я в закладах вищої освіти / І. Трускавецька // Наука і освітa : наук.-практ. журнал. – 2023. – № 2. – С. 77-82.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19873-
dc.description.abstractУ статті актуалізовано проблему впровадження змішаного навчання в закладах вищої освіти в період карантину, зумовленого поширенням коронавірусної інфекції COVID-19 та введенням воєнного стану. Розкрито сутність поняття «змішане навчання» (blended learning) на основі поглядів різних учених, з’ясовано, що немає єдиного бачення, бо його розглядають як систему викладання, модель, метод, суміш методів і стратегій навчання, форму навчання, програму тощо. Розглянуто можливості впровадження змішаного навчання в ЗВО з метою реалізації студентоцентрованого підходу до організації освітнього процесу та забезпечення індивідуальної освітньої траєкторії для студентів. Запропоновано освітні платформи (Moodle, Google Classroom, Zoom, Prometheus, Ed-Era, іLearn тощо), висвітлено суть та етапи реалізації технології змішаного навчання (перевернутий клас, вебквест, освітній проєкт, коучинг, кейс-технологія, кворкінг тощо), які реалізуються в процесі підготовки майбутніх учителів біології та здоров’я людини в Університеті Григорія Сковороди в Переяславі. Експериментально доведено, що в процесі реалізації змішаного навчання може виникати об’єктивна потреба в деякій трансформації лекційного матеріалу за рахунок збільшення часу на підготовку й виконання практичних, лабораторних, семінарських занять і самостійної роботи із застосуванням інтерактивних освітніх технологій і групових форм роботи. Встановлено, що використання технології змішаного навчання у викладанні фахових освітніх компонентів у закладі вищої освіти створює всі умови для реалізації принципів індивідуалізації та диференціації навчання, розвиває пізнавальну діяльність і креативність студентів, сприяє поступовому переходу від навчання до самоосвіти.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectтехнології змішаного навчанняuk
dc.subjectосвітні платформиuk
dc.subjectмайбутні вчителі біології та основ здоров’яuk
dc.subjectсинхронністьuk
dc.subjectасинхронністьuk
dc.titleТехнології змішаного навчання як інноваційна форма організації готовності майбутніх учителів біології та основ здоров’я в закладах вищої освітиuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2023

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
12.pdf420.64 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.