Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19868
Title: Англомовна фонетична компетентність як науково-методична проблема в освіті
Authors: Моляка, І.
Keywords: компетентність
фонетична компетентність
іншомовна комунікативна компетентність
англомовна фонетична компетентність майбутніх учителів початкової школи
Issue Date: 2023
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Моляка І. Англомовна фонетична компетентність як науково-методична проблема в освіті / І. Моляка // Наука і освітa : наук.-практ. журнал. – 2023. – № 2. – С. 48-53.
Abstract: Розвиток вищої освіти в Україні залежить від вирішення ключових проблем підготовки висококваліфікованих педагогів. Інтеграція освітніх процесів у європейський простір, домінування прогресивних моделей навчання в закордонних виданнях підкреслюють важливість комунікації іноземною мовою. Компетентнісний підхід до формування свідомої особистості педагога закріплений у міжнародних та українських нормативних документах. Комунікація починається з правильного фонетичного оформлення мовлення. У цій статті здійснено спробу описати поняття англомовної фонетичної компетентності майбутніх учителів початкової школи та визначити зміст її компонентів. Зростаючі вимоги суспільства до знань і вмінь випускників педагогічних закладів вищої освіти та потреба в підготовці висококваліфікованих фахівців, здатних до ефективної професійної діяльності, призводять до розробки нових підходів, форм і методів підготовки майбутніх учителів початкової школи як складової їх професійної педагогічної освіти. Суперечності між традиційним підходом до навчання фонетики англійської мови та потребою в новому інтегрованому підході, що базується на порівняльному аналізі фонетики англійської та української мов, спричинили необхідність переглянути зміст і структуру англомовної фонетичної компетентності. У статті проаналізовано поняття «компетентність», «іншомовна комунікативна компетентність» та синтезовано поняття «англомовна фонетична компетентність». Визначено змістове наповнення ключових компонентів англомовної фонетичної компетентності (лінгвістичний, методичний, рефлексивний і прагматичний).
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19868
Appears in Collections:2023

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
7.pdf320.74 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.