Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19843
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorKlochko, A.-
dc.contributor.authorProkopenko, A.-
dc.date.accessioned2024-08-01T11:40:06Z-
dc.date.available2024-08-01T11:40:06Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationKlochko A. Formation of the trajectory of the development of teachers' digital competence / A. Klochko, A. Prokopenko // Наука і освітa : наук.-практ. журнал. – 2023. – № 1. – С. 17-22.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19843-
dc.description.abstractУ статті досліджено шляхи та підходи до формування цифрової компетентності викладача вищого військового навчального закладу. Указано на важливість упровадження сучасних освітніх технологій у навчальний процес, підкреслено роль у цьому процесі підготовленого вчителя, який володіє певним набором професійних компетенцій і вміє їх генерувати для тих, хто навчається. Увагу зосереджено на підходах до формування цифрової компетентності вчителя, що вимагає від нього особистісного розвитку та постійного особистісного самовдосконалення. Наведено результати емпіричного дослідження особливостей розвитку цифрових компетентностей у викладачів вищих військових навчальних закладів. Установлено, що в умовах цифрових викликів важливою стає роль викладача вищого військового навчального закладу як провайдера цифрових трансформацій та формування його цифрової компетентності. Зазначено, що більшість учителів зацікавлена у розвитку цифрової компетентності. Установлено, що вчителі потребують розвитку цифрової компетентності, пов’язаної з роботою засобів гейміфікації, візуалізації контенту для вирішення практичних, професійних та загальноосвітніх завдань. Визначено, що цифрову компетентність викладачів вищих військових навчальних закладів слід розглядати як новий вид грамотності, який пов’язаний зі спеціальними знаннями, уміннями та практичними навичками діяльності у цифровому освітньому середовищі. Розвиток цифрових компетентностей педагогів сприятиме налагодженню взаємодії зі студентами, подоланню цифрового розриву між учасниками освітнього процесу, свідомому використанню ними цифрових технологій для власної реалізації в умовах цифрового суспільства. Указано, що наскрізне застосування цифрових технологій у навчальному процесі має стати інструментом підвищення якості освітнього процесу.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectцифрова компетентністьuk
dc.subjectінформаційно-комунікаційні технологіїuk
dc.subjectінформаційно-освітнє середовищеuk
dc.subjectцифрові технологіїuk
dc.titleFormation of the trajectory of the development of teachers' digital competenceuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2023

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
3.pdf429.16 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.