Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19842
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБондаренко, Д.-
dc.date.accessioned2024-08-01T11:32:54Z-
dc.date.available2024-08-01T11:32:54Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationБондаренко Д. Використання QR-технологій в умовах дистанційного та змішаного навчання / Д. Бондаренко // Наука і освітa : наук.-практ. журнал. – 2023. – № 1. – С. 11-16.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19842-
dc.description.abstractУ статті розкрито приклади використання QR-технологій на уроках у базовій школі в період дистанційного або змішаного навчання. Визначено, що використання потужного освітнього потенціалу інноваційних технологій сприяє розвитку не лише пізнавального інтересу учнів, а й формуванню у них готовності до інноваційної діяльності. Проведено глибокий аналіз поняття «інноваційні технології», визначено їх сутність та зміст, доцільність використання в освітньому процесі. Висвітлено практичні здобутки закладу загальної середньої освіти у напрямі використання елементів інноваційних технологій під час дистанційного або змішаного навчання, які дають змогу поліпшити освітній процес у цілому та процес формування готовності учнів до інноваційної діяльності зокрема. Також на практичному досвіді доведено ефективність застосування елементів інноваційних технологій на уроках дисциплін природничо-математичного циклу. Це дало змогу констатувати, що процес формування готовності інноваційної діяльності учнів, насамперед, залежить від мотивації, готовності та рівня зацікавленості та оволодіння інноваційними технологіями самим учителем. Адже системне використання інноваційних технологій учителем, його здатність показати необхідність та доцільність їх використання, показати інноваційні шляхи розв’язання конкретних проблем переконають учнівство та змусять його неминуче включитися в інноваційну діяльність. З’ясовано, що використання інноваційних освітніх технологій – це ефективний засіб організації навчально-пізнавальної діяльності у період дистанційного та змішаного навчання, який дає змогу включати учнів у самостійну інноваційну діяльність та сформувати у них готовність до інноваційної діяльності у буденному житті. У процесі дослідження методологічну базу становили сукупність теоретичних (аналіз, синтез, порівняння, узагальнення) та емпіричних (спостереження за діями учасників освітнього процесу) методів.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectQR-технологіїuk
dc.subjectдистанційне та змішане навчанняuk
dc.subjectінноваціїuk
dc.subjectінноваційна діяльністьuk
dc.subjectпедагогічна технологіяuk
dc.subjectучні базової школиuk
dc.titleВикористання QR-технологій в умовах дистанційного та змішаного навчанняuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2023

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2.pdf888.82 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.