Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19795
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБєлова, О.-
dc.date.accessioned2024-07-30T10:03:53Z-
dc.date.available2024-07-30T10:03:53Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationБєлова О. Динаміка розвитку мовленнєвої діяльності дітей старшого дошкільного віку з логопатологією / О. Бєлова // Наука і освітa : наук.-практ. журнал. – 2024. – № 1. – С. 7-12.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19795-
dc.description.abstractУ науковій публікації представлено теоретичний та експериментально-порівняльний аналіз з розвитку мовленнєвої діяльності дітей старшого дошкільного віку з порушеннями мовлення. Мета дослідження: вивчення динаміки з розвитку мовленнєвої діяльності в дітей старшого дошкільного віку з логопатологією після навчально-розвиткового впливу. Методами дослідження є: теоретичний – аналіз наукових джерел щодо вирішення проблемного питання; емпіричний − використання діагностичних (бесіда, спостереження, метод завдань (навчальні, ігрові, дослідницькі під час яких у дітей з порушеннями мовлення вивчають говоріння та аудіювання), метод аналізу, порівняння), формувальних (ігровий, словесний, вправи тощо) та варіативно-статистичних (кількісний та якісний) методів. Результати дослідження. Навчально-розвиткова робота з формування мовленнєвої діяльності дітей старшого дошкільного віку з порушеннями мовлення відбувалась на пропедевтично-ґрунтовному, варіативно-послідовному, мовленнєво-активному етапах. Порівняльний аналіз матеріалів дослідження констатувального та формувального експериментів показав позитивні зміни щодо розвитку мовленнєвої діяльності в дітей з логопатологією. Обґрунтована навчально-розвиткова робота спрямована на формування мовленнєвої діяльності, дозволила підвисити високий рівень, розвинувши в дітей мовленнєві компетентності. Зокрема вміння розпочинати та підтримувати бесіду, логічно та конструктивно висловлювати власну думку, використовувати мовні знання та вміння під час співпраці із однолітками в умовах гри та з дорослими в процесі навчання. Визначені дані вказували на достатню сформованість у респондентів вмінь розуміти мовлення своїх однолітків та дорослих. Також спостережено від’ємне відхилення середнього та низького рівня, що підтверджує динаміку зростання показників мовленнєвої діяльності.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectмовленнєва діяльністьuk
dc.subjectдіалогічне мовленняuk
dc.subjectмонологічне мовленняuk
dc.subjectговорінняuk
dc.subjectаудіюванняuk
dc.subjectдіти старшого дошкільного вікуuk
dc.subjectпорушений мовленнєвий розвитокuk
dc.subjectлогопатологіяuk
dc.titleДинаміка розвитку мовленнєвої діяльності дітей старшого дошкільного віку з логопатологієюuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2024

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
3.pdf429.24 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.