Please use this identifier to cite or link to this item:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19795
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Бєлова, О. | - |
dc.date.accessioned | 2024-07-30T10:03:53Z | - |
dc.date.available | 2024-07-30T10:03:53Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.citation | Бєлова О. Динаміка розвитку мовленнєвої діяльності дітей старшого дошкільного віку з логопатологією / О. Бєлова // Наука і освітa : наук.-практ. журнал. – 2024. – № 1. – С. 7-12. | uk |
dc.identifier.uri | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19795 | - |
dc.description.abstract | У науковій публікації представлено теоретичний та експериментально-порівняльний аналіз з розвитку мовленнєвої діяльності дітей старшого дошкільного віку з порушеннями мовлення. Мета дослідження: вивчення динаміки з розвитку мовленнєвої діяльності в дітей старшого дошкільного віку з логопатологією після навчально-розвиткового впливу. Методами дослідження є: теоретичний – аналіз наукових джерел щодо вирішення проблемного питання; емпіричний − використання діагностичних (бесіда, спостереження, метод завдань (навчальні, ігрові, дослідницькі під час яких у дітей з порушеннями мовлення вивчають говоріння та аудіювання), метод аналізу, порівняння), формувальних (ігровий, словесний, вправи тощо) та варіативно-статистичних (кількісний та якісний) методів. Результати дослідження. Навчально-розвиткова робота з формування мовленнєвої діяльності дітей старшого дошкільного віку з порушеннями мовлення відбувалась на пропедевтично-ґрунтовному, варіативно-послідовному, мовленнєво-активному етапах. Порівняльний аналіз матеріалів дослідження констатувального та формувального експериментів показав позитивні зміни щодо розвитку мовленнєвої діяльності в дітей з логопатологією. Обґрунтована навчально-розвиткова робота спрямована на формування мовленнєвої діяльності, дозволила підвисити високий рівень, розвинувши в дітей мовленнєві компетентності. Зокрема вміння розпочинати та підтримувати бесіду, логічно та конструктивно висловлювати власну думку, використовувати мовні знання та вміння під час співпраці із однолітками в умовах гри та з дорослими в процесі навчання. Визначені дані вказували на достатню сформованість у респондентів вмінь розуміти мовлення своїх однолітків та дорослих. Також спостережено від’ємне відхилення середнього та низького рівня, що підтверджує динаміку зростання показників мовленнєвої діяльності. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» | uk |
dc.subject | мовленнєва діяльність | uk |
dc.subject | діалогічне мовлення | uk |
dc.subject | монологічне мовлення | uk |
dc.subject | говоріння | uk |
dc.subject | аудіювання | uk |
dc.subject | діти старшого дошкільного віку | uk |
dc.subject | порушений мовленнєвий розвиток | uk |
dc.subject | логопатологія | uk |
dc.title | Динаміка розвитку мовленнєвої діяльності дітей старшого дошкільного віку з логопатологією | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | 2024 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.