Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19704
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorДорошенко, Я. О.-
dc.date.accessioned2024-07-25T07:42:19Z-
dc.date.available2024-07-25T07:42:19Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationДорошенко Я. О. Гуманітарні виклики україни під тиском воєнних дій 2024 року / Я. О. Дорошенко // Сучасна українська держава: вектори розвитку та шляхи мобілізації ресурсів матеріали VII Всеукраїнської науково-практичної конференції ( м. Одеса, 30 квітня 2024 р.). – Одеса : ДЗ «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського», Центр соціально-політичних досліджень «Politicus», 2024. – С. 251-253.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19704-
dc.description.abstractЗ моменту повномасштабного вторгнення Росії в Україну 24 лютого 2022 року Україна і українці продовжують жити в умовах багатовимірної гуманітарної кризи. Кожен аспект соціального, культурного, економічного і політичного життя України щодня зазнає нищівного впливу воєнних дій. Сотні тисяч українців поранені або загинули і продовжують гинути щодня. На рівні з загостренням воєнних дій по усій лінії фронту з початку 2024 і окупацією деяких міст України, гуманітарна ситуація всередині країни загострюється відповідно.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського», Центр соціально-політичних досліджень «Politicus»uk
dc.subjectгуманітарні виклики Україниuk
dc.subjectвоєнні діїuk
dc.subjectгуманітарна ситуаціяuk
dc.subjectгуманітарна кризаuk
dc.titleГуманітарні виклики україни під тиском воєнних дій 2024 рокуuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Сучасна українська держава: вектори розвитку та шляхи мобілізації ресурсів (2024)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Doroshenko.pdf369.06 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.