Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19682
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorДишель, Ганна Вадимівна-
dc.contributor.authorDyshel, Нanna-
dc.date.accessioned2024-07-24T09:25:59Z-
dc.date.available2024-07-24T09:25:59Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationДишель Г. В. Дидактико-методичні принципи навчання другої іноземної мови студентів-дизайнерів / Г. В. Дишель // Інноватика в освіті, дизайні та мистецтві : матеріали І Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю, м. Одеса, 23-24 травня 2024 року. Одеса: Університет Ушинського, 2024. С. 28-32uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19682-
dc.description.abstractПроблема дидактико-методичных принципів навчання в психолого – педагогічній літературі має довгий історичний шлях розвитку. Так, у роботах видатних вчених минулого (Я. А. Коменського, І. Г. Пестолоцці, Ф. А. Дистервега, К. Д. Ушинського та ін.) були визначені дидактичні принципи (доступності, свідомості, посильності, науковості, систематичності, наочності та ін.), що відображають закономірності навчального процесу. В методиці навчання іноземних мов їх дослідженням займався М. Щукін, Н. Жовтюк.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectдидактичні принципиuk
dc.subjectметодичні принципиuk
dc.subjectдруга іноземна мова (ІМ2)uk
dc.subjectдизайнuk
dc.subjectпрофесійна освітаuk
dc.titleДидактико-методичні принципи навчання другої іноземної мови студентів-дизайнерівuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Інноватика в освіті, дизайні та мистецтві (2024)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
28-32.pdf1 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.