Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1960
Назва: Особливості формування просодичного компонента у дітей зі стертою формою дизартрії : автореф. дис. ... канд. пед. наук
Інші назви: Peculiarities of the prosodic component development of children with mild form of dysarthria
Автори: Галущенко, Вікторія Іванівна
Galushchenko, Viktoriya Ivanivna
Ключові слова: просодика
просодичний компонент мовлення
діти старшого дошкільного віку
стерта дизартрія
методика корекційно-логопедичної роботи
prosody
speech prosodic component
senior preschool-age children
mild form of dysarthria
model of correction-logopedics work
Дата публікації: 2012
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Галущенко В. І. Особливості формування просодичного компонента мовлення у дітей зі стертою формою дизартрії : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.03 / Вікторія Іванівна Галущенко; наук. кер. С. Ю. Конопляста; ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського". – Одеса, 2012. – 21 с.
Короткий огляд (реферат): Дисертаційне дослідження присвячене проблемі формування просодичного компонента мовлення у дітей старшого дошкільного віку зі стертою формою дизартрії. У дисертації науково обґрунтовано й розроблено методику корекційної логопедичної роботи з формування просодичного компонента мовлення в дітей зі стертою дизартрією. Схарактеризовано сутність і структуру просодичного компонента мовлення в дітей з дизартрією, його показники (темпова організація мовлення, емоційно-темброве забарвлення, ритмічна здібність, логічний наголос, мелодичне оформлення фрази). The thesis deals with the issue of speech prosodic component development of senior preschool-age children with mild form of dysarthria. In the thesis the methodology of correction-logopedics work on speech prosodic component development of children with mild form of dysarthria have been theoretically substantiated and practically elaborated. The essence and structure of speech prosodic component of children with mild form of dysarthria, the indicators (speech tempo organization, emotional-timbre colouring, rhythmic ability, logic stress, melodic phrase construction) have been specified. Common and specific peculiarities of speech prosody disturbances of preschool–age children with different clinical forms of mild dysarthria have been determined.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1960
Розташовується у зібраннях:Автореферати

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Галущенко_автореф (1).pdf567.59 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.