Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19585
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПак, Антоніна-
dc.contributor.authorPak, Antonina-
dc.date.accessioned2024-07-17T13:17:08Z-
dc.date.available2024-07-17T13:17:08Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationПак А. Teaching Approaches Utilizing Promotional Videos in Korean Language Education: Focused on Ukrainian Korean language learners / А. Пак // Modern vectors of science and education development in China and Ukraine (中国与乌克兰科学及教育 前 沿 研 究 ): International annual journal. – Odesa: South Ukrainian National Pedagogical University named after K. D. Ushynsky, Harbin: Harbin Engineering University, 2024. – Issue 10. - Р. 165-176..uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19585-
dc.description.abstractIn Ukrainian Korean language education, researchers have tried to study Korean culture education from various perspectives. However, some still find it challenging. Existing cultural education approaches often serve as supplementary tools for practising grammar and vocabulary, offering fragmented information without immersing learners in the richness of the Korean culture. This article aims to propose educational approaches that foster cultural competence, specifically targeting beginner learners of Korean. The significance of utilizing promotional materials with spiritual themes in education is briefly discussed. Despite being beginners, learners seek to connect their background knowledge and experiences with instructional videos on Korean culture. They aim to understand how their background influences their learning process and explore the potential of using promotional videos to teach Korean culture to beginners. В українській корейській мовній освіті дослідники намагалися вивчити корейську культурну освіту з різних точок зору. Проте дехто все ще вважає це складним завданням. Існуючі підходи до культурної освіти часто служать додатковими інструментами для практики граматики та лексики, пропонуючи фрагментовану інформацію, не занурюючи учнів у багатство корейської культури. Ця стаття має на меті запропонувати освітні підходи, які сприяють розвитку культурної компетентності, зокрема для початківців, які вивчають корейську мову. Коротко обговорюється значення використання в освіті рекламних матеріалів духовної тематики. Незважаючи на те, що вони початківці, учні прагнуть поєднати свої базові знання та досвід із навчальними відео про корейську культуру. Вони прагнуть зрозуміти, як їх походження впливає на процес навчання, і дослідити потенціал використання рекламних відео для навчання корейської культури початківців.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherSouth Ukrainian National Pedagogical University named after K. D. Ushynsky, Harbin Engineering Universityuk
dc.subjectUkrainian Korean Language Educationuk
dc.subjectKorean Cultureuk
dc.subjectKorean Language Learnersuk
dc.subjectPromotional Videosuk
dc.subjectTeaching-Learning Approachesuk
dc.subjectукраїнська корейська моваuk
dc.subjectкорейська культураuk
dc.subjectвивчення корейської мовиuk
dc.subjectрекламні відеороликиuk
dc.subjectпідходи до викладання та навчанняuk
dc.subjectкорейська культураuk
dc.titleTeaching Approaches Utilizing Promotional Videos in Korean Language Education: Focused on Ukrainian Korean language learnersuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2024

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Pak Antonina.pdf4.25 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.