Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/19480
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Виноградова, Наталія Михайлівна | - |
dc.contributor.author | Vynogradova, Natalia Mikhailivna | - |
dc.contributor.author | Щербина, Є. В. | - |
dc.date.accessioned | 2024-07-01T07:34:49Z | - |
dc.date.available | 2024-07-01T07:34:49Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.citation | Виноградова Н. Втілення педагогічних і філософських ідей Епохи Відродження в творчості французького гуманіста Франсуа Рабле (на творі «Гаргантюа і Пантагрюель») / Н. М. Виноградова, В. Є. Щербина // Освіта та соціалізація особистості. ХІІ Інтернет-конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених (Одеса, 18-19 квітня 2024 р.) С. 28-34 | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/19480 | - |
dc.description.abstract | Історики філософії й педагогіки досить активно досліджували період Відродження. Назва нової епохи походить від французького слова Ренесанс (фр. Renaissance), що в перекладі означає “відродження”. Епоха пізнього середньовіччя ознаменувалася пробудженням (“відродженням”) інтересу до культурного спадку античних народів, висуненням ідеалу вільної, всебічно розвинутої особистості, повагою до людини, вірою в її сили та можливості. Саме в цей час у Європі зароджуються капіталістичні відносини. Франція також відчуває економічний і політичний підйом. Разом з бурхливим розвитком продуктивних сил, зародженням нових соціальних відносин сформувався попит на новий тип людини. У суспільстві виникає атмосфера, у якій починають високо цінувати особистість, стимули й мотиви її дій, знаходять розуміння нові норми поведінки. Ця нова психологічна атмосфера, соціальні й культурні зрушення в містах стали сприятливим середовищем, у якому народжувалася гуманістична ідеологія. Усі ці риси епохи Відродження знаходили відображення у творах мислителів і визначали характер педагогічних ідей гуманізму. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» | uk |
dc.subject | епоха Відрождення | uk |
dc.subject | філософські ідеї | uk |
dc.subject | педагогічні ідеї | uk |
dc.subject | Франсуа Рабле | uk |
dc.subject | Гаргантюа і Пантагрюель | uk |
dc.title | Втілення педагогічних і філософських ідей Епохи Відродження в творчості французького гуманіста Франсуа Рабле (на творі «Гаргантюа і Пантагрюель») | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Освіта та соціалізація особистості (2024) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
28-34.pdf | 1.24 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.