Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19334
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЧень Сяоюй-
dc.date.accessioned2024-06-07T12:11:43Z-
dc.date.available2024-06-07T12:11:43Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationЧень Сяоюй Проблема розуміння художньо-образного змісту вокальних творів і метод герменевтичного аналізу/ Чень Сяоюй// Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства. Матеріали і тези ІХ Міжнародної конференції молодих учених та студентів (Одеса 20-21 жовтня 2023 р.). ― Т. 2. ― Одеса: ПНПУ імені К. Д. Ушинського, 2023. ― С. 157-158.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19334-
dc.description.abstractУ процесі навчання майбутніх учителів музичного мистецтва нерідко виникають проблеми, пов'язані із здатністю студента зрозуміти художній зміст твору, який він розучує в класі музично-виконавської підготовки. Зокрема, йдеться про вокальну підготовку, яка є обов'язковою для кожного вчителя музичного мистецтва.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectвокальні твориuk
dc.subjectгерменевтичний аналізuk
dc.subjectхудодньо-образний змістuk
dc.titleПроблема розуміння художньо-образного змісту вокальних творів і метод герменевтичного аналізуuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства (2023) Т. 2

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
67.pdf2.7 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.