Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19333
Title: Дидактичне значення вокальних творів європейських композиторів-романтиків для підготовки бакалаврів музичного мистецтва
Authors: Лу Сіньюе
Keywords: музичне мистецтво
композитори-романтики
вокальні твори
Issue Date: 2023
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Лу Сіньюе Дидактичне значення вокальних творів європейських композиторів-романтиків для підготовки бакалаврів музичного мистецтва / Лу Сіньюе// Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства. Матеріали і тези ІХ Міжнародної конференції молодих учених та студентів (Одеса 20-21 жовтня 2023 р.). ― Т. 2. ― Одеса: ПНПУ імені К. Д. Ушинського, 2023. ― С. 150-155.
Abstract: Навчання вокалу – це обов'язковий компонент музично-виконавської підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва. У практиці навчання вокалу важливу роль відіграє вибір навчального репертуару. Навчальний репертуар – це музичні твори, які використовуються у процесі музичної освіти, зокрема у процесі засвоєння майбутнім учителем музичного мистецтва навичок і умінь співу. Отже, перед кожним викладачем вокалу стоїть важливе завдання вибору навчального репертуару. Навчальний репертуар має відповідати кільком вимогам. Він має, по-перше, формувати технічні навички співу, тобто: навички дихання, природного видобування звуку, освоєння широкого співочого діапазону, тембральної однорідності інтонування тощо. По-друге, він має формувати широкий музично-інтонаційний, стильовий і жанровий тезаурус.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19333
Appears in Collections:Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства (2023) Т. 2

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
66.pdf2.7 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.