Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19247
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБудаєва, А.-
dc.contributor.authorІригіна, Світлана Олександрівна-
dc.contributor.authorIryhina, Svitlana Oleksandrivna-
dc.date.accessioned2024-05-29T07:16:20Z-
dc.date.available2024-05-29T07:16:20Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationБудаєва А. Феномен ритму як принцип організації світу та естетична категорія / А. Будаєва, С Іригіна, // Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства. Матеріали і тези ІХ Міжнародної конференції молодих учених та студентів (Одеса 20-21 жовтня 2023 р.). ― Т. 2. ― Одеса: ПНПУ імені К. Д. Ушинського, 2023. ― С. 13-17.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19247-
dc.description.abstractЩе в епоху Античності філософи пояснювали та розмежовували ритм як загальне поняття перебігу процесів у Всесвіті. Греки вважали, що ритм є енергійним чоловічим началом, а тони у своєму русі, за вимогами мелодії та гармонії, – жіночим. Так, Аристотель визнавав зв’язки ритму з душевним життям і емоційним станом людини, а Платон визначав ритм як «порядок руху». Древньогрецький філософ Арістоксен загалом розглядав ритм так: «якщо видимий для наших очей (або для наших почуттів) рух – такого роду, що наповнюваний ним час (або простір) може бути поділений в якомусь певному порядку, який легко впізнати, на поодинокі дрібні долі (або частки, відділи), то ми це звемо ритмом» (Сокальський, 1959).uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectритмuk
dc.subjectестетична категоріяuk
dc.titleФеномен ритму як принцип організації світу та естетична категоріяuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства (2023) Т. 2

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
4.pdf2.7 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.