Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19204
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКрасножон, Р. О.-
dc.contributor.authorЯновський, Анатолій Олександрович-
dc.contributor.authorYanovsky, Anatoliy Oleksandrovych-
dc.date.accessioned2024-05-23T11:51:36Z-
dc.date.available2024-05-23T11:51:36Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationКрасножон Р. О. Використання штучного інтелекту для створення методичних матеріалів у навчанні вибіркового модулю «тривимірне моделювання» / Р. О. Красножон, А. О. Яновський // Інформатика, інформаційні системи та технології: тези доповідей двадцять першої всеукраїнської конференції студентів і молодих науковців. Одеса, 26 квітня 2024 р. - Одеса, 2024. – С. 166-168uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19204-
dc.description.abstractЗавдяки стрімкому розвитку штучного інтелекту (ШІ) з’явився ще один інструмент у вчителя для збільшення ефективності навчального процесу. Його використання у навчанні може значно полегшити засвоєння складних концепцій, забезпечуючи індивідуалізований підхід до кожного учня. Штучний інтелект може аналізувати індивідуальні потреби та характеристики кожного учня і створювати методичні матеріали, які найкраще відповідають їхнім потребам.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectштучний інтелектuk
dc.subjectтривимірне моделюванняuk
dc.subjectметодичні матеріалиuk
dc.titleВикористання штучного інтелекту для створення методичних матеріалів у навчанні вибіркового модулю «тривимірне моделювання»uk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Інформатика, інформаційні системи та технології: тези доповідей двадцять першої всеукраїнської конференції студентів і молодих науковців (2024)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
78.pdf4.32 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.