Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/19162
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorІванов, О. О.-
dc.contributor.authorМартинович, Л. Я.-
dc.date.accessioned2024-05-21T13:38:23Z-
dc.date.available2024-05-21T13:38:23Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationІванов О. О.Проектування архітектури високонавантажених додатків. цифрова реклама. DEMAND-SIDE PLATFORM / О. О. Іванов, Л. Я.Мартинович // Інформатика, інформаційні системи та технології: тези доповідей двадцять першої всеукраїнської конференції студентів і молодих науковців. Одеса, 26 квітня 2024 р. - Одеса, 2024. – С. 122-125uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/19162-
dc.description.abstractУ цій роботі об'єктом дослідження є цифрова реклама, зокрема, одна з її складових, пов'язана з розробкою та використанням платформи на стороні попиту (Demand-Side Platform). Предметом же дослідження є вибір архітектури та конкретних технологій, а також аналіз ефективності подібних систем у контексті программатичної реклами.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectЦифрова рекламаuk
dc.subjectпрограмматична екосистема рекламиuk
dc.subjectdemand-side platformuk
dc.subjectмікросервісна архітектураuk
dc.subjectрозподілені системиuk
dc.subjectPythonuk
dc.subjectKubernetesuk
dc.titleПроектування архітектури високонавантажених додатків. цифрова реклама. DEMAND-SIDE PLATFORMuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Інформатика, інформаційні системи та технології (2024)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
54.pdf4.32 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.