Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18998
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКуликовська, Л. С.-
dc.contributor.authorБашавець, Наталія Андріївна-
dc.contributor.authorBashavets, Nataliia Andriivna-
dc.date.accessioned2024-03-27T10:30:47Z-
dc.date.available2024-03-27T10:30:47Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationКуликовська Л. С. Проблема готовності до професійної діяльності майбутніх учителів фізичної культури / Л. С. Куликовська, Н. А. Башавець // The 12th International scientific and practical conference “Modern thoughts on the development of science: ideas, technologies and theories” (March 26 – 29, 2024) Amsterdam, Netherlands. International Science Group. 2024. - Р.171-178.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18998-
dc.description.abstractСьогодні ми маємо виховати нове, найкраще покоління в історії, а це спонукає до значних перетворень системи підготовки професійних кадрів. Головним має бути не тільки підготовка висококваліфікованих спеціалістів, конкурентоспроможних на внутрішньому і зарубіжному ринках праці, а й формування особистості студентів з гармонійно поєднаними професійними, морально-етичними, психологічними якостями. Сучасний учитель фізкультури має відповідати усім вимогам сьогодення. Зокрема, він високоінтелектуальний, креативний, самокритичний, фізично здоровий, дисциплінований, відповідальний, сміливий, доброзичливий, позитивно налаштований і інше. Ще В. Сухомлинський зазначав, що «Учитель готується до гарного уроку все життя... Такою є духовна і філософська основа нашого фаху і технологія нашої праці». В останні роки значно активізувалася робота вітчизняних та зарубіжних науковців щодо дослідження питань підготовки майбутніх фахівців фізичної культури і спорту. Здебільшого це продиктовано сучасністю, історичними змінами та інноваціями. Належна готовність фахівців фізичної культури, їх високий рівень професійної компетентності й загальної культури, творчих і осбистісних якостей є запорукою успіху виховання здорової, гармонійної, сучасної особистості – а отже є нагальною і актуальною проблемою сучасності. Мета дослідження – проаналізувати теоретичні аспекти формування готовності майбутніх учителів фізичної культури до професійної діяльності.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherAmsterdam, Netherlands. International Science Groupuk
dc.subjectпрофесійна діяльність вчителя фізкульутриuk
dc.subjectмайбутній вчитель фізкультуриuk
dc.subjectконкурентноспроможністьuk
dc.subjectпідготовка майбутнього вчителяuk
dc.subjectфахівець фізичної культуриuk
dc.titleПроблема готовності до професійної діяльності майбутніх учителів фізичної культуриuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Кафедра теорії і методики фізичної культури та спортивних дисциплін

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Bashavets Nataliia Andriivna.pdf5.72 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.