Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/18951
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСокаль, Марія Анатоліївна-
dc.contributor.authorSokal, Mariia Anatoliivna-
dc.date.accessioned2024-03-01T13:16:06Z-
dc.date.available2024-03-01T13:16:06Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationСокаль М. А. Лінгвокультурологічний підхід до викладання української мови: навчальний посібник. Одеса, 2024. 133 с.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/18951-
dc.description.abstractУ навчальному посібнику подано теоретичний і практичний матеріал реалізації лінгвокультурологічного підходу до вивчення української мови. Видання також містить ілюстративну частину (зразки вправ), питання для самоконтролю та теми для індивідуальних досліджень, що допоможе студентам посилити підготовку в галузі викладання української мови у визначеному аспекті. Навчальний посібник призначено для здобувачів вищої освіти за спеціальностями 013 Початкова освіта та 014 Середня освіта (Українська мова і література), вчителів тощо.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectнавчальний посібникuk
dc.subjectлінгвокультурологічний підхідuk
dc.subjectукраїнська моваuk
dc.subjectвикладання української мовиuk
dc.titleЛінгвокультурологічний підхід до викладання української мови: навчальний посібникuk
dc.typeBookuk
Розташовується у зібраннях:Кафедра слов’янського мовознавства

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Sokal.pdf1.09 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.