Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18884
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЩербина, Є.-
dc.date.accessioned2024-02-20T07:59:40Z-
dc.date.available2024-02-20T07:59:40Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationЩербина Є. Сучасний концептуальний підхід до системи бренд менеджменту / Є. Щербина / Південноукраїнські наукові студії : програма та матеріали VI Всеукраїнської науково-практичної конференції студентів та молодих вчених (м. Одеса, 04-05 грудня, 2023 р.) / відпов. за випуск Петінова О. Б. Одеса, 2024. С. 155-158uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18884-
dc.description.abstractТермін бренд-менеджмент має кілька визначень. Він може трактуватись як «управлінська діяльність, предметом якої в умовах маркетингової орієнтації виступає бренд підприємства, який складається з бренду товару та іміджу підприємства». Або як «частина предметної області маркетингу, яка присвячена теорії і практиці визначення сутності бренду, оцінки вартості бренду, стратегічному управління брендами та оцінці його ролі в посилені ринкових можливостей суб’єктів господарювання».uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectбренд-менеджентuk
dc.subjectменеджментuk
dc.subjectконцептуальний підхідuk
dc.titleСучасний концептуальний підхід до системи бренд менеджментуuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Південноукраїнські наукові студії (4-5 грудня 2023 р.)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Shcherbyna.pdf295.45 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.