Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18880
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСемко, Я.-
dc.date.accessioned2024-02-19T14:07:22Z-
dc.date.available2024-02-19T14:07:22Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationСемко Я. Культурно-історичний підхід та ідея дитинства / Я. Семко / Південноукраїнські наукові студії : програма та матеріали VI Всеукраїнської науково-практичної конференції студентів та молодих вчених (м. Одеса, 04-05 грудня, 2023 р.) / відпов. за випуск Петінова О. Б. Одеса, 2024. С. 139-143uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18880-
dc.description.abstractВелику евристичну цінність має запропонована в культурно-історичному підході ідея зв'язку дитини з дорослим, тому акцент у більшості сучасних досліджень все більше зміщується у бік розгляду сучасного дитинства як результату соціогенезу взаємин дітей та дорослих. При цьому поняття розвитку стає ключовим. Коротко розглянемо, як у світлі цієї ідеї трактується дитинство. Дитинство – це період становлення дитини повноцінним членом людського суспільства, час бурхливого розвитку людини, яке неможливе без посередницької ролі дорослого. Саме дорослий виступає посередником між дитиною та сукупністю соціокультурних цінностей, установок, норм, які визначають умови життя даного суспільства та можливість нормально жити в ньому.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectдитинствоuk
dc.subjectкультурно-історичний підхідuk
dc.subjectзв'язк дитини з дорослимuk
dc.titleКультурно-історичний підхід та ідея дитинстваuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Південноукраїнські наукові студії (4-5 грудня 2023 р.)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Semko.pdf302.9 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.