Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1886
Назва: Теоретические основы формирования иноязычной коммуникативной культуры будущих учителей
Інші назви: Теоретичні основи формування іншомовної комунікативної культури майбутніх учителів
Theoretical foundations of the formation of foreign language communicative culture of future teachers
Автори: Татарина, Инна Александровна
Татаріна, Інна Олександрівна
Tatarina, Inna Oleksandrivna
Ключові слова: структура речевой деятельности
специфика формирования иноязычной речевой деятельности
закономерности развития иноязычной коммуникативной культуры
педагогическая риторика
структура мовленнєвої діяльності
специфіка формування іншомовної мовленнєвої діяльності
закономірності розвитку іншомовної комунікативної культури
педагогічна риторика
Дата публікації: 2012
Видавництво: Южноукраинский национальный педагогический университет имени К. Д. Ушинского
Бібліографічний опис: Татарина И.А. Теоретические основы формирования иноязычной коммуникативной культуры будущих учителей / Инна Александровна Татарина ; Южноукр. нац. пед. ун-т им К. Д. Ушинского. – Одесса, 2012. – 134 с..
Короткий огляд (реферат): В монографии представлена структура речевой деятельности, проанализирована специфика формирования иноязычной речевой деятельности, что позволило автору раскрыть закономерности развития иноязычной коммуникативной культуры. Доказано, что в основе формирования иноязычной коммуникативной культуры лежит овладение языковой культурой, а также культурой речевого общения. Раскрыт потенциал педагогической риторики в процессе формирования иноязычной коммуникативной культуры. У монографії представлена ​​структура мовної діяльності, проаналізовано специфіку формування іншомовної мовленнєвої діяльності, що дозволило автору розкрити закономірності розвитку іншомовної комунікативної культури. Доведено, що в основі формування іншомовної комунікативної культури лежить оволодіння мовною культурою, а також культурою мовного спілкування. Розкрито потенціал педагогічної риторики в процесі формування іншомовної комунікативної культури. The monograph presents the structure of speech activity, analyzed the specifics of the formation of foreign language speech activity, which allowed the author to reveal the patterns of development of foreign language communicative culture. It is proved that the formation of a foreign language communicative culture is the mastery of linguistic culture, as well as the culture of speech communication. The potential of pedagogical rhetoric is revealed in the process of forming a foreign language communicative culture.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1886
Розташовується у зібраннях:Кафедра західних і східних мов та методики їх навчання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
монография Татарина И.А..pdf818.59 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.