Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1884
Назва: Теоретичні основи формування професійної толерантності майбутніх викладачів вищої школи
Інші назви: Теоретические основы формирования профессиональной толерантности будущих преподавателей высшей школы
Theoretical basis for the formation of professional tolerance of future teachers of higher education
Автори: Ірхіна, Юліана Валентинівна
Ирхина, Юлиана Валентиновна
Irkhina, Juliana Valentynivna
Ключові слова: майбутні викладачі вищої школи
огляд теорії і практики підготовки викладачів
практика вітчизняної та зарубіжної системи вищої освіти
професійна толерантність
навички полісуб’єктного і діалогічного спілкування
будущие преподаватели высшей школы
обзор теории и практики подготовки преподавателей
практика отечественной и зарубежной системы высшего образования
навыки полисубъектный и диалогического общения
skills of polysubjective and dialogic communication
future high school teachers
an overview of the theory and practice of teacher training
practice of domestic and foreign higher education system
professional tolerance
Дата публікації: 2012
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Ірхіна Ю. В. Теоретичні основи формування професійної толерантності майбутніх викладачів вищої школи : [монографія] – Одеса : Видавець Букаєв Вадим Вікторович 2012. – 92 c.
Короткий огляд (реферат): Монографію присвячено проблемі підготовки магістрантів як майбутніх викладачів вищої школи. Подано ретроспективний огляд теорії і практики підготовки викладачів вищої школи у практиці вітчизняної та зарубіжної системи вищої освіти, проаналізовано стан підготовки магістрантів як викладачів у теорії і практиці вищої школи, подано визначення поняття «професійна толерантність майбутніх викладачів вищої школи», «підготовка магістрантів до викладацької діяльності». Описано структуру (когнітивний, емоційний, діяльнісний компоненти), критерії (усвідомленість і усталеність прояву) та рівні (високий, середній, низький) професійної толерантності, педагогічні умови її формування (набуття досвіду самовизначення у цілях, змісті і способах викладацької діяльності; опанування навичок полісуб’єктного і діалогічного спілкування у процесі навчання; рефлексія педагогічної діяльності) та методику їх реалізації у процесі підготовки магістрантів. Монография посвящена проблеме подготовки магистрантов как будущих преподавателей высшей школы. Подано ретроспективный обзор теории и практики подготовки преподавателей высшей школы в практике отечественной и зарубежной системы высшего образования, проанализировано состояние подготовки магистрантов как преподавателей в теории и практике высшей школы, даны определения понятия «профессиональная толерантность будущих преподавателей высшей школы», «подготовка магистрантов к преподавательской деятельности». The monograph is devoted to the problem of preparing graduate students as future teachers of higher education. A retrospective review of the theory and practice of the training of high school teachers in the practice of the domestic and foreign higher education system is presented, the state of preparation of undergraduate students as teachers in the theory and practice of higher education is analyzed, the definition of the concept of "professional tolerance of future teachers of higher education", "preparation of undergraduate students for teaching activities"»
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1884
Розташовується у зібраннях:Кафедра західних і східних мов та методики їх навчання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Монография Ирхиной.pdf628.28 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.