Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18800
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЖуравльова, Лариса Петрівна-
dc.contributor.authorЖуравльова, Лариса Петрівна-
dc.contributor.authorЖуравлева, Лариса Петровна-
dc.contributor.authorZhuravleva, Larysa Petrivna-
dc.contributor.authorЛитвинчук, А. І.-
dc.contributor.authorМожаровська, Тетяна Вікторівна-
dc.date.accessioned2024-02-06T12:19:35Z-
dc.date.available2024-02-06T12:19:35Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationЖуравльова Л. П. Емпатійні переживання юнацтва, що виховується в повних та неповних сім'ях / Л. П. Журавльова, А. Ы. Литвинчук, Т. В. Можаровська // Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі : матеріали ІІІ Міжнародного Конгресу (м. Одеса, 18-21 травня 2017 р.) / Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського. – Одеса: Видавничий дім «Гельветика», 2017. – С. 457-458.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18800-
dc.description.abstractЕмоції відіграють значну роль у процесі становлення особистості, здійснюють вплив на формування світогляду, сприяють її самоствердженню. Певні емоційні процеси супроводжують діяльність усіх психічних функцій особистості і проявляються в різних за мірою інтенсивності настроях та афективних станах. В емоційних реакціях розкриваються не лише типові для людини форми поведінки, але й випадкові, не характерні для її психічного профілю.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherВидавничий дім «Гельветика»uk
dc.subjectемпатійні переживанняuk
dc.subjectюнацький вікuk
dc.subjectфізіологічний розвитокuk
dc.titleЕмпатійні переживання юнацтва, що виховується в повних та неповних сім'яхuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі (2017)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Zhuravleva.pdf9.87 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.