Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18723
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorДен Дівень-
dc.contributor.authorDeng Diven-
dc.contributor.authorУсова, Ганна Анатоліївна-
dc.contributor.authorЯн Пенфей-
dc.date.accessioned2024-01-26T11:38:08Z-
dc.date.available2024-01-26T11:38:08Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationДен Дівень Актуальні питання підготовки майбутніх фахівців до вокально-професійної діяльності / Ден Дівень, Г. Усова, Ян Пенфей // Південноукраїнські мистецькі студії. Науковий журнал. – 2023. – № 1. – С. 11-16uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18723-
dc.description.abstractПитання осучаснення методики підготовки здобувачів до вокально-професійної діяльності в закладах вищої освіти у процесі навчання співу в останні десятиріччя набувають усе більшої актуальності, оскільки існує необхідність докорінної зміни вокально- педагогічної парадигми. Метою статті передбачено узагальнення наукової думки стосовно підготовки здобувачів магістратури до вокально-професійної діяльності в закладах вищої музично- педагогічної освіти на сучасному етапі. Методологія дослідження передбачає використання комплексу теоретичних методів: аналізу поглядів науковців щодо проблем вищої вокальної освіти та їх узагальнення, систематизації тезаурусу в означеній площині та обґрунтування актуальних наукових підходів до вирішення питань підготовки майбутніх співаків і викладачів до вокально-професійної діяльності у закладах вищої освіти. Відзначено, що тригером суттєвих змін стало долучення української вищої освіти до Болонської системи дворівневої вищої освіти й уведення магістерського ступеня, що спонукало педагогічну спільноту до активної науково-пошукової діяльності і тим самим відкрило нові обрії для вдосконалення вокально-освітньої системи. Розглянуто сутність поняття «професійна підготовка» та особливості її конкретизації в галузі музичної освіти, специфіку вокально-фахової діяльності майбутніх співаків і викладачів вокалу, особливості вокально-освітнього процесу як відносно самостійної галузі у сфері професійно-музичної підготовки. Приділено увагу науковим працям, у яких обґрунтовано доцільність упровадження провідних ідей інноваційного, гуманістичного, культурологічного, компонентного, герменевтичного наукових підходів, а також дослідженням, у яких увага концентрується на осмисленні проблем художньо-змістового характеру, питаннях особистісного, комунікативно-суб’єктного спрямування, оновлення методів і технології формування виконавської майстерності й педагогічної стабільності.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherВидавничий дім «Гельветика»uk
dc.subjectвокально-професійна діяльністьuk
dc.subjectфахова підготовкаuk
dc.subjectосвітня парадигмаuk
dc.subjectнаукові підходиuk
dc.titleАктуальні питання підготовки майбутніх фахівців до вокально-професійної діяльностіuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:№ 1 (2023)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2.pdf199.9 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.