Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1868
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorДолинський, Борис Тимофійович-
dc.contributor.authorDolinsky, Borys Tymofiyovych-
dc.date.accessioned2019-03-19T20:54:10Z-
dc.date.available2019-03-19T20:54:10Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationДолинський Б. Т. Визначення сутності поняття "здоров’я" та його роль у професійній діяльності вчителя початкової школи / Б. Т. Долинський // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Серія : Педагогічні науки. Фізичне виховання та спорт. - 2016. - Вип. 136. - С. 63-67.-
dc.identifier.uri378.937-
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1868-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано різні підходи вчених до трактування поняття "здоров’я", розкрито сутність і структуру цього поняття; визначено його складові; розглянуто роль індивідуального здоров’я у професійній діяльності вчителя початкових класів.uk
dc.language.isootheruk
dc.subjectіндивідуальне, психічне, фізичне, моральне, соціальне, професійне здоров’яuk
dc.subjectindividual healthuk
dc.subjectmental health-
dc.subjectmoral social health-
dc.subjectprofessional health-
dc.subjectphysical health-
dc.titleВизначення сутності поняття "здоров’я" та його роль у професійній діяльності вчителя початкової школиuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Кафедра біології і охорони здоров’я



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.