Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18667
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБашавець, Наталія Андріївна-
dc.contributor.authorBashavets, Nataliia Andriivna-
dc.date.accessioned2024-01-19T15:13:01Z-
dc.date.available2024-01-19T15:13:01Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationБашавець Н.А. Методичні рекомендації до практичних занять і виконання самостійної роботи з навчальної дисципліни «Методика викладання спортивно-педагогічних дисциплін у закладах фахової передвищої та вищої освіти» для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти зі спеціальності 014.11 Середня освіта (Фізична культура): Одеса, Університет Ушинського, 2024. 29 с.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18667-
dc.description.abstractЗначущість якісної підготовки вчителя фізичної культури визначається вимогами та очікуваннями громадянського суспільства, першорядними серед яких є формування у підростаючого покоління загальнолюдських цінностей, забезпечення фізичного й психічного здоров’я населення, досягнення кожною особистістю всебічної досконалості та гармонізації її духовних і фізичних сил. У теперішніх умовах суспільно-економічного розвитку суспільства, його духовно-культурного стану висококваліфікований та конкурентоспроможний фахівець цього профілю розглядається як особистість з розвивальними соціокультурними й гуманними настановами, який спроможний не тільки ефективно розв’язувати професійні завдання, а й забезпечити перетворення процесу фізичного виховання та спортивної підготовки у самовиховання й самоосвіту. Важливою й незамінною складовою підготовки вчителя фізичної культури є система спортивно-педагогічних дисциплін, зміст та спрямованість яких повною мірою відповідає майбутній професійно-педагогічній діяльності. Спортивно-педагогічні дисципліни уможливлюють формування професійних компетенцій фахівця, дозволяють здійснювати цілеспрямовану методичну підготовку, забезпечують трансформацію теоретико-методичних положень у практичну площину. Їх особливість обумовлена наявністю і реалізацією рухового компонента професійної підготовки, що не властиво іншим дисциплінам навчального плану.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectметодичні рекомендаціїuk
dc.subjectпрактичні заняттяuk
dc.subjectсамостійна роботаuk
dc.titleМетодичні рекомендації до практичних занять і виконання самостійної роботи з навчальної дисципліни «Методика викладання спортивно-педагогічних дисциплін у закладах фахової передвищої та вищої освіти» для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти зі спеціальності 014.11 Середня освіта (Фізична культура)uk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Кафедра теорії і методики фізичної культури та спортивних дисциплін

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Bashavets Nataliia Andriivna.pdf653.54 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.