Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18494
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПоп, Анна-
dc.date.accessioned2023-12-21T12:58:21Z-
dc.date.available2023-12-21T12:58:21Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationПоп А. Лінгвопрагматика візуальної метафори в комерційній рекламі / А. Поп // Лінгвістика й лінгводидактика: здобутки і перспективи розвитку: матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих науковців (м. Одеса, 01-02 грудня 2023 р.) : зб. тез / редкол. Т. О. Євтушина та ін. - Одеса: ДЗ «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського», 2023, 95 – 101.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18494-
dc.description.abstractНаукову публікацію присвячено визначенню сутнісної природи феномена «візуальна метафора», зокрема в аспекті комунікативно-прагматичного впливу. На широкій джерельній базі із залученням методики факторного аналізу, результатів фокус-групи визначено, що візуальна метафора має великий потенціал у комерційній рекламі з метою забезпечення емоційного зв'язку з цільовою аудиторією, сприяючи формуванню позитивного сприйняття рекламованого продукту, підвищенню лояльності споживачів.The scientific publication is devoted to the definition of the essential nature of the phenomenon of "visual metaphor", in particular in the aspect of communicative and pragmatic influence. On a wide source base with the involvement of the methods of factor analysis, the results of the focus group, it is determined that the visual metaphor has great potential in commercial advertising in order to provide an emotional connection with the target audience, contributing to the formation of a positive perception of the advertised product, increasing consumer loyalty.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectвізуальна метафораuk
dc.subjectкомерційна рекламаuk
dc.subjectлінгвопрагматичний впливuk
dc.subjectvisual metaphoruk
dc.subjectcommercial advertisinguk
dc.subjectlinguo-pragmatic influencеuk
dc.titleЛінгвопрагматика візуальної метафори в комерційній рекламіuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Лінгвістика й лінгводидактика: здобутки і перспективи розвитку (2023)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Pop.pdf3.02 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.